niet meer kunnen opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

yscoman2

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
5
ik was een back-up aan het maken op mijn laptop, ik schakelde de laptop perongelijk uit. en nu wil hij niet meer opstarten ik zie aleen een klein streepje links boven op het scherm.
weet iemand hier raad mee?? ik kan ook zien dat de hardeschijf niet aanstaat dat staat in het boekje het lichtje boven de harde schijf brand dan.het is een
Acer Aspire 7520G-403G32MI

ik hoop dat hier mensen mij mee kunnen helpen
 
Als je opstart, zie je dan nog het bootscreen "acer" of direct dat streepje bovenaan?
Kan je dus nog in de bios komen door op f2 te drukken?

Probeer anders een op te starten met een recovery disk van vista en probeer te repareren met bijvoorbeeld systeemherstel
 
eerst acer en dan een streepje boven aan ik kan ook in het bios scherm komen,
hoe moet ik aan zo'n recovery disk komen dan (ik kocht de laptop en hij instaleerde hem gelijk)
 
acer heeft een verborgen recovery partitie (alt + f10 tijdens het opstarten) maar dit is niet wat ik bedoelde...

Ik bedoelde zoiets als een echte installatie-dvd maar dan gewoon de gratis versie die alle mogenlijkheden heeft om vista te repareren als met de originele installatie-dvd.

Je kan hem hier vinden
 
welke van de twee moet ik hebben dan

normaalgezien moet je de x86 versie hebben = 32 bits.

uitzonderlijk wanneer je een 64bits systeem hebt--> meestal quad core, meer dan 3.5GB ram geheugen, ...
dan zal je de 64 nodig hebben maar ik denk dat jij gewoon voor x86 zal gaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan