Niet meer kunnen zoeken in Startkabel .nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Geacht forum,

Een goed vriend van mij heeft een probleem met het "zoeken" in Startkabel.nl.
De startpagina verschijnt wel, maar hij kan er niet meer in zoeken. De suggestie zou zijn gedaan dat het euvel verband houdt met "javascript"! Ik kan mijn vriend niet helpen.

Ik hoop dat het geachte forum het wel kan!

met een vriendelijke groet,

Jac Art

Met welke browser werkt hij? En heeft hij al eens andere browsers geprobeerd?

Niet meer kunnen zoeken in Startkabel.nl

Geacht forum,

Internet Explorer is de browser die de kennis gebruikt! Het is merkwaardig, maar bij andere startpagina's werkt de zoekmachine wel, behalve bij Startkabel.nl niet.

Wellicht weet u een oplossing?!

met vriendelijke groet ,

Jac Art

Niet meer kunnen zoeken in Startkabel.nl

Geacht forum,

Dank voor de reactie! Ik denk echter dat het antwoord niet de oplossing van het probleem is, maar meer een symptoombestrijding. Met IE moet je gewoon kunnen zoeken in Startkabel.nl.
Punt uit!
Misschien is er een ander lid van het forum die een echte oplossing van het probleem kan geven?

met een vriendelijke groet,

Jac Art

Ik kreeg hetzelfde, kreeg na het het invoeren van een zoekopdracht een witte pagina, heb toen http://startkabel.nl/ in de Vertrouwde websites (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging) geplaatst en toen lukt het wel. Probeer het eens. Merkwaardig dat die andere startpagina'sn het dan wél doen. Als je Norton draait zou het volgende nog een optie kunnen zijn: Met de optie Reclame onderdrukken ingeschakeld, worden pagina's van startpagina.nl niet correct weergegeven. (niet alleen voor startpagina's)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan