Niet meer naar veilige modus na verwijderen van win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Berichten
2.366
Ik heb een tijdje terug win7 naast xp geinstalleerd. Win7 was ff wennen en ivm ruimtegebrek heb ik het weer verwijderd. Omdat hierna het keuzemenu voor een OS in beeld bleef komen tijdens opstarten heb ik dit met een progje aangepast. Dat is gelukt, xp start nu probleemloos. Ik kan echter niet meer naar mn veilige modus.

De naam van het progje ben ik kwijt.

Iemand een oplossing?
 
Dit lijkt mij wel wat voor systeemherstel naar de datum van vóór het progje. De dualboot wordt hersteld en dan kun je op een andere manier proberen dat dualbootscherm te verwijderen.

Met alle respect, je hebt dat progje ergens vandaan gehaald, daar kun je toch weer naar gaan zoeken? Het is ietwat gemakkelijk om vast te stellen dat het progje de schuld heeft en dat je nu een oplossing zoekt (begrijpelijk), maar iets minder begrijpelijk is dat je ons geen deelgenoot wil maken van de naam van programmaatje of ogenschijnlijk er weinig moeite voor wil doen om die naam te achterhalen. Mogelijk wordt de oplossing makkelijker te vinden als degenen die jou willen helpen wéten waardoor je probleem is veroorzaakt.
 
Laatst bewerkt:
1] systeemherstel staat uit
2] ik heb me suf gezocht naar dat progje, maar ik weet de naam niet meer, jammer maar het is niet anders. ik ben niet gebaat bij een niet/slechtwerkend systeem, dus info niet delen is er niet bij
3] ik zeg niet dat dat progje de schuld is, maar het probleem speelt na het verwijderen van Win7 en het voorkomen van het keuzescherm mbv het progje.

Hoe dan ook, ik heb gezocht en kwam EasyBCD tegen. Hiermee heb ik inmiddels het probleem opgelost.

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan