niet meer op ebay inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hatseflats2

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2009
Hallo ik heb het volgende probleem sinds enige weken kan ik niet meer naar ebay ik kan zowel de pagina niet laden alswel niet inloggen op mijn account.
na wat zoeken op het forum heb ik het vermoeden dat mijn ip adres geblokt wordt ik heb geen idee waarom dat zou zijn maar als ik het programma hideIP installeer kan ik gewoon op ebay, dit programma is echter maar 3 uur gratis dus dit is niet echt een optie.
nu wil ik vragen hoe ik mijn ip adres kan veranderen? ik heb een ziggo account met een ziggo modem( UBEE EVM3200) waarna mijn thuisnetwerk bestaat uit een linksys
wireles G router.

je kan ebay mailen voor de reden,word je account van ebay niet geblokt gewoon inplaats van ip

ziggo heeft een dynamisch ip ,als je eens de stroom onderbreekt zou je een ander ip moeten hebben

Beste Ibiza,

Ik denk niet dat ebay mijn account blokt anders kan ik ook niet vanaf een andere pc bijvoorbeeld die op mijn werk inloggen en dit gaat gewoon moeiteloos.
ik kan bovendien ebay ook niet pingen ik krijg dan ook een timeout.

Opgelost,

Ik heb hideIP gedownload en geinstalleerd en het probleem is opgelost op zich is dit niet de oplossing welke ik het liefst zou zien maar het werkt wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan