niet meer op internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
hallo ik heb van daag voor iemand een pc weer in orde germaakt tot zover dus ...

nu kom ik dan nadat ik service pack 2 heb geinstalleerd niet meer het internet op

terwijl ik bij de windows firewall opties zelfs internet explorer heb toegevoegd aan de uitzonderingen

de frustratie zit mij hoog in de keel nadat ik ongeveer 6 uur achter een p3 met 700mhz en 64mb geheugen zitten zweten en wachten

wat zie ik over het hoofd of wie weet wat hieraan te doen valt?

ps: ik heb meerdere pc s en het ligt dus niet aan mijn verbinding omdat die op mijn andere pc het gewoon doet
en voordat service pack 2 erop zat , kon ik wel nog op internet ....?

ik zie het ff niet meer ...bij voorbaat hartelijk dank

Laatst bewerkt:
Mishien heb je IP adressen ingevoerd die niet overeen komen met de gegevens vna je Modem/Router!

hmm zover ik weet heb ik helemaal niks ingevoerd?????:(

ik neem aan van wel hoor anders kon ik voor de installatie van sp2 toch ook niet het net op

of kan het zijn dat de installatie van sp2 dit zou hebben gestoord zeg maar?

Het zou kunnen na dat ik sp2 had geinstalleerd werkte mijn netwerkaart ook niet goed meer ik moest henm steed opnieuwe installeren

weet je waar je dat kan zien?

nee dan moet ik te veel gaan zitten zoeken en ik heb al vele uren gesleten dus

als je me verder kunt helpen graag??

tuurlijk:

Rechtermuis knop op Deze Computer -> Eigenschappen -> Hardware -> Aparaatbeheerd -> netwerkadapters

staat daar de netwerk kaart?

moet ik effe gaan kijken op die pc ik ben zo terug bedankt

tja het vreemde is wel dat msn het wel deed dus er moest wel verbinding zijn maar explorer zegt steeds pagina niet gevonden

ok MSN doet het wel

Start -> Uitvoren -> CMD enter -> ipconfig /renew enter

dan word het ip adres vernieuwd mocht dat niet helpen dan ga ik evne uitgebreid zoeken!

heb ik gedaan en toen op de athome snelkoppeling geduwd en toen ging hij naar een site van google en daarna weer niks dus weer pagina niet gevonden???????? dit is toch vreemd?

dit is zeker vreemd!

maar moet je verbinding maken met internet voordat je verbinding met internet hebt>?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan