niet meer printen vanuit Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kasteel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Hoi,
Ik kan sinds 2 weken geen teksten meer van het internet printen. Ik heb het probleem op alle pagina's en hoe ik het ook probeer er gebeurt niets. CTRL + p, afdrukbutton of via bestand -> afdrukken lukt het ook niet.
De melding is als volgt:
Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina
Regel : 94
Teken : 1
Fout : Toegang geweigerd
Code : 1
URL ; res://C:\WINDOWS\system32\shdoclc.dll/previeuw.dlg

Wie weet raad ?
Thanks,
Lia

Laatst bewerkt:
"Een of andere fout in een script" kan ik niet zoveel mee natuurlijk. Zou je zo vriendelijk willen zijn de exacte foutmelding (of zo exact mogelijk) plus eventueel nog een screenshot erbij te geven? Dan pas kan ik er echt wat mee.

Fout in script. Hmm, heb je dit op alle pagina's op bij enkele? Probeer je te printen dmv. een button of tekst op de pagina, of echt door de adrukknop in Internet Explorer.
Welke versie IE heb je?

aangepast

Ik heb het bericht aangepast en de melding exact overgenomen.
De melding is als volgt:
Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina
Regel : 94
Teken : 1
Fout : Toegang geweigerd
Code : 1
URL ; res://C:\WINDOWS\system32\shdoclc.dll/previeuw.dlg

Lia

Het lijkt erop dat je IE gewoon best wel brak is geworden... Heb er ook wel een oplossing voor denk ik:

1. Als je Win95/98 hebt: Start --> Afsluiten --> Opstarten in MS-DOS modus
  2. Als hij eenmaal opnieuw opgestart is in ms-dos modus (NIET de ms dos prompt die in windows 98 zit!) tik je het volgende in na de prompt (<C:\>):
    cd\windows\system [ENTER]
    ren IEPEERS.dll IEPEERS.old [ENTER]
    exit [ENTER]
  3. Nadat je dit gedaan hebt moet je een originele kopie van iepeers.dll naar je windows/system map kopiëren (kijk hier voor uitleg daarover (Engels)).
  4. Nadat je weer in Windows zit (vandaar het commando 'exit'!) ga je naar Start --> Uitvoeren en tik je in: regsvr32 IEPEERS.DLL [ENTER] of [OK]
  5. Herstart je computer
    [/list=1]

This should do it :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan