niet meer surfen met torrent aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

davio975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2005
Beste lezer,

na het zoeken op vele sites en fora toch maar een beroep doen op jullie. Ik zit met het probleem dat als ik een torrent heb aanstaan ik gewoon bijna niet meer kan surfen, het inladen van een pagina duurt gewoon een halve minuut als ie al inlaadt. Het inloggen op msn bijvoorbeeld is niet eens meer mogelijk.
Zet ik mn torrent client af ben ik van mn probleem af...
Heb inmiddels alle clients geprobeerd dus hier ligt het niet een. Voorheen dit probleem ook nooit gehad, internet wordt natuurlijk wel altijd wat langzamer maar niet zo extreem. Het maakt niet uit wat de snelheid van de torrent is, al praat je over 2 kb/s dan is het nog drama.
Verder programma's als Hitmanpro, CCleaner, Hijackthis, NOD32 er al overheen gehaald, geen resultaat.

-P4, 3.2Ghz, 1.0 GB Ram, XP Pro, SP2
-Tele2 20 Mb/s Adsl2 verbinding
-werkt gewoon met draad op router/modem. Firewall windows.
-verder staan in configuratie van de router dezelfde poorten open welke altijd zo open hebben gestaan.

Heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen en hoe op te lossen ?

Alvast bedankt voor elke reactie

Groeten David

Laatst bewerkt:
Dan heb je [dat klinkt misschien vreemd] je UPLOAD snelheid te hoog ingesteld staan in je Torrent Client... die moet je op ongeveer 75 - 80 % van je maximum instellen.....

Laatst bewerkt:
ik begrijp je reactie, maar al staat mn upload uit dan heb ik het nog, dat kan het dus absoluut niet zijn heb dat namelijk al geprobeerd

Bizar....
Veel mensen denken dat dit soort dingen komt omdat de DOWNloadsnelheid te hoog staat en gaan die dan knijpen, maar het probleem zit 'm in de controle van de overgestuurde pakketten en dat zijn UPloads [en de meeste clients zetten de default voor upload op maximum, stom genoeg, wat dat voorkomt dan ook meteen een lekkere snelle download]...

Welke client gebruik je nu?

ik gebruik op dit moment UTorrent, maar heb eigenlijk altijd ABC gehad, en Azereus ook nog getest, geen verschil eigenlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan