niet meer typen in keuzelijst met invoervak

• Onderwerp starter Onderwerp starter scw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

scw

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2009
Goedemiddag,

Op m'n formulier heb ik een keuzelijst met invoervak. Nu kun je daar nog op klikken en komt de tekstfocus te knipperen in dat invoervak, bovendien kun je er nog in typen.

Wat ik wil bereiken is dat je dit niet meer kunt en dat wanneer de focus op het invoervak staat het gehele vak 'selectie zwart' wordt. Eigenlijk dus zoals wanneer je hem zou veranderen in een gewone 'Keuzelijst' dan kun je ook alleen maar selecteren. Dus je kunt nog wel keuzes maken (A,B,C etc.), maar niet meer A backspacen en er een B neerzetten.

Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd en nog meer dat iemand weet hoe dit mogelijk is... ik heb zelf al geprobeerd met eigenschappen Vergrendelen en Inschakelen, maar dat bood geen soelaas :confused: Mogelijk moet ik het in een andere hoek zoeken??

Bedankt voor het antwoord alvast, SCW!:thumb:

Het heet niet voor niks een Keuzelijst met Invoervak... Als je alleen een keuzelijst wilt, dan moet je er een keuzelijst van maken. Als je die dan ongeveer één regel hoog maakt, dan lijkt het net op een keuzelijst met invoervak.
Maar wat je wilt is eigenlijk een wodka-tonic zonder wodka...

Ah Michel,

Inderdaad had ik een dergelijk antwoord al verwacht (bedoel ik positief!), het heet natuurlijk keuzelijst met invoervak. Maar in Windows (ik weet het is appels met peren vergelijken maar...), kom je deze heel vaak tegen volgens mij... Weet je overigens wel wat ik precies bedoel? Waarschijnlijk is het simpelweg niet mogelijk.

Dus wat ik zoek is eigenlijk gewoon de keuzelijst met vak. ;) hehe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan