Niet meer van toepassing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Helaas trof ik hetzelfde probleem dat meerdere mensen hier hebben. Ik heb gisteren een 12 maanden live kaart gekocht bij livekaarten.nl. Ook bij mij stond er op de site gemeld dat deze in 24 uur geleverd wordt in je mailbox. Dat is niet het geval... Ik had eerst rond moeten kijken dan had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Maar nu is er niks meer aan te doen. Wat ik nu gewoon wil is die code ontvangen, en natuurlijk het liefst zo snel mogelijk. Ik heb net een mailtje gestuurd, dus ik hoop dat ik binnenkort wat van hem hoor. Ik laat binnenkort wel een bericht achter over de vorderingen.

Groeten,
Fabian van Oevelen

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas heb ik vandaag ook een bestelling gedaan zonder dat ik eerst meer informatie over deze site ging zoeken..

Heb tevens ook al x aantal e-mailtjes verstuurd, echter tot heden zonder reactie..

Misschien ook handig een topic bij de radar site te openen, en een tal andere 'xbox' fora's zodat er niet meer mensen hier de dupe van worden!

Helaas heb ik vandaag ook een bestelling gedaan zonder dat ik eerst meer informatie over deze site ging zoeken..

Heb tevens ook al x aantal e-mailtjes verstuurd, echter tot heden zonder reactie..

Misschien ook handig een topic bij de radar site te openen, en een tal andere 'xbox' fora's zodat er niet meer mensen hier de dupe van worden!

Zelfde probleem, gister besteld in de middag.
Het geld is afgeschreven maar geen mailtje ontvangen daarover.
Ik heb al een mailtje gestuurd, want er stond dat de codes leverbaar waren.
Dus wel jammer dit, heb geen zin om weken te wachten.

GRaag een mail terug of hier een bericht.
Terugmailen lijkt me niet moeilijk?

Ik heb vandaag (na 3 mailtjes) een mail ontvangen met de volgende info:

vandaag of morgen

Dit was ook de enige wat in de mail stond, goed bezig daar. Zeer klantvriendelijk *NOT*

De levering staat overigens nog steeds binnen 24 uur, net als gisteren.. Indicatie klopt dus ook voor geen meter!

Laatst bewerkt:
Heb vandaag nog maar een mailtje gestuurd, want heb namelijk nog steeds niks van hem gehoord. Mij maakt het nu niet meer veel uit of het nog een weekje duurt, maar ik weet wel dat ik die code wel wil ontvangen...

Hij heeft de code om 02:00 in de nacht opgestuurd, heb de code reeds geactiveerd.. Het werkt gelukkig wel..

Jullie zouden je code ook al moeten ontvangen denk ik dan..

Anyways, ik zal hier dus nooit meer iets bestellen.. Onprofessional, amateuristisch.. Ik mail de hem met een andere e-mail als een potentiele klant met de vraag of ze in voorraad waren.. Binnen 2 uur had ik antwoord :confused:

Ik denk tevens dat hij de "klant ervaringen" zelf erin tikt! Je hebt namelijk nergens op de site met een degelijk functie voor de klant!

Ik raadt hierbij aan om bij alle xbox fora's waar je lid van bent dit topic daar nogmaals te openen zodat we uiteindelijk van deze gast af kunnen zijn :mad:

Hoera :D

Heb vandaag de code toegestuurd gekregen, heeft voor mij maar 3 dagen geduurd. Maar ik vond het niet echt een fijne eerste ervaring, dus de volgende keer kijk ik even wat beter rond...

Ik wil hier alleen even melden dat www.gamecard.nu super betrouwbaar is. wil je online punten of live kopen of wii points etc. binnen 10 minuten codes in je email:)

Codes zijn op dit moment ruim op voorraad.

Wanneer je nu dus besteld worden ze DIRECT geleverd en zie je dat wij wel degelijk betrouwbaar en snel zijn.

De klantenervaringen zijn allemaal echt en niet zelf verzonnen. Wij voegen ze zelf toe om misbruik te voorkomen.

Als je dus nu besteld en de code is niet op voorraad krijgt u hem GRATIS!

Hieronder een overzicht met de huidige voorraad:

Xbox Live 1 Maand - 8 stuks
Xbox Live 3 Maanden - 24 stuks
Xbox Live 12 Maanden - 48 stuks

Microsoft Points 2100 - 32 stuks
Microsoft Points 4200 - 12 stuks

He mensen ik heb 2 dagen gelden ook live kaarten voor 12mnden gekocht maar die waren niet opvoorraad , waarna ik direct voor 1maand heb gekocht maar die was ook niet op voorraad ,

ik heb een mail gestuurd naar davy en die heeft me vandaag me geld terug gegeven voor mijn 1maand en mijn live van 12mnden code gegeven..

perfecte service, dit is mijn 3de live aanschaf daar en nog meer vrienden van me kopen ook op die site !!

Livekaarten.nl heb ik de beste ervaringen mee...:thumb::thumb:

en waarom zou je 54.99 betalen bij gamecard.nu als het voor 39,99 kan ....

Laatst bewerkt:
Hey jongens. Ik weet niet wat er bij jullie aan de hand is, maar ik heb me code wel gekregen. Moet hem alleen nog probere, maar ik kreeg hem gwn na 4 dagen (dit in verband met acceptgiro). Dus in mijn geval een goed bedrijf:thumb:

He mensen ik heb 2 dagen gelden ook live kaarten voor 12mnden gekocht maar die waren niet opvoorraad , waarna ik direct voor 1maand heb gekocht maar die was ook niet op voorraad ,

ik heb een mail gestuurd naar davy en die heeft me vandaag me geld terug gegeven voor mijn 1maand en mijn live van 12mnden code gegeven..

perfecte service, dit is mijn 3de live aanschaf daar en nog meer vrienden van me kopen ook op die site !!

Livekaarten.nl heb ik de beste ervaringen mee...:thumb::thumb:

Ahaha laat me niet lachen! Waarom kijk ik er niet raar van op dat jeje alleen voor deze bericht hebt aangemeld? Misschien is het Davy zelf wel, zal er niet van opkijken!

Davy, ga zo door en je hebt zo dadelijk helemaal GEEN klanten meer..

Hey jongens. Ik weet niet wat er bij jullie aan de hand is, maar ik heb me code wel gekregen. Moet hem alleen nog probere, maar ik kreeg hem gwn na 4 dagen (dit in verband met acceptgiro). Dus in mijn geval een goed bedrijf:thumb:

Hier kijk ik ook niet van op, hij besteld de codes pas als je betaald hebt.. Dat jou betaling 4 dagen duurt, komt hem alleen maar in het voordeel.. Kan ie op zen gemak de code bestellen.. pfffff..

Laatst bewerkt:
Aangezien er alleen maar ontevreden klanten reageren heb ik gevraagd aan positieve klanten die hier ook eens even zeggen wat de ervaringen zijn, maar ook dit wordt weer aangevallen.

Voor de site is het eerlijk dat zowel positieve als negatieve dingen er komen te staan, nu was het enkel negatief omdat duizenden tevreden klanten natuurlijk niet naar dit soort topics gaan zoeken.

Zoals ik aangaf is er voldoende voorraad en doe ik mijn best om dit zo te houden zodat er geen vertraging meer plaats vind.

Ik geef niet voor niets de garantie dat als je besteld en de code niet direct wordt geleverd je de code gratis krijgt. Dat is nog steeds het geval op dit moment.

Hier kijk ik ook niet van op, hij besteld de codes pas als je betaald hebt.
Dit is niet waar. Ik streef er naar om altijd een ruim aantal op voorraad te hebben. Omdat ik onlangs ben gewisseld van leverancier lopen de betalingen via PayPal. Een overschrijving van de Bank naar PayPal duurt 6 werkdagen waardoor er ik niet op tijd kon bestellen. Nu heb ik kunnen inkopen en zijn alle problemen dus opgelost. Ik heb bijvoorbeeld nu ook weer een overboeking gedaan zodat ik ook volgende week niet in de problemen kom.

Dus nogmaals: Na de bestelling wordt de code DIRECT geleverd.

Laatst bewerkt:
Update van de voorraad.

Xbox Live 1 Maand - 2 stuks
Xbox Live 3 Maanden - 8 stuks
Xbox Live 12 Maanden - 22 stuks

Microsoft Points 2100 - 4 stuks
Microsoft Points 4200 - 0 stuks (verwacht ik vandaag weer binnen)

Goed hierbij sluit ik deze topic. Helpmij.nl is niet de plaats om dit soort dingen af te handelen, dat doe je via de normale weg. Dus bij het bedrijf waar je in dit geval de codes aangeschaft hebt.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan