niet mogelijk om iets in te typen in explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

heijkants

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2005
Kennissen hebben mij gevraagd of ik een oplossing weet. Het probleem heb ik nog nooit gezien.
Zij hebben XP sp2 op de pc en kunnen sinds enige tijd niks meer intypen in explorer en outlook (muis werkt wel).
Als je in het invulschermpje van google klikt met de muis krijg je wel de vorige zoekopdrachten te zien van toen het nog werkte en ze werken ook nog, maar intypen is onmogelijk. De vorige opdrachten doen het ook gewoon ook na refresh. Favorieten aanklikken werkt ook. Ook na het wissen van geschiedenis, temp files en cookies. De internetverbinding is dus OK. Voor de rest ook geen problemen met XP, Office en dergelijke.

Wie komt dit bekend voor, en beter nog wie lost het op?

Groeten, FH

heb je al eens gecontroleerd op virus of spyware infecties?
enne een nieuw mailbericht openen en daarin tikken lukt dat ook niet?

Alle Index.dat opgeschoond met spider.exe
Norton antivirus scan gedraaid (na laatste liveupdate)
Adaware 6.0 pro scan gedraaid.
Adwatch en Nav staat aan.

resultaat: niks.
Voorbeeldige computer(gebruiker)

XP sp2 heeft een betere firewall dan XP sp1, maar daar wil ik niet al te zeer op vertrouwen.

Oh ja, en zoals ik al zei:
Er valt niks in te tikken in explorer en in outlook.
Ook niet in een nieuw bericht in outlook.

Hoi, Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem op mijn pc maar ik constateer nog een aantal gekke dingen.
Vorige week heb ik SP2 van explorer 6 opnieuw geinstalleerd. Hierna werkt bij mijzelf internet prima en kan ik gewoon alles doen. Als ik inlog als een andere gebruiker op hetzelfde systeem heb ik ineens het zelfde probleem... ik kan nergens iets intypen?! De reden dat ik SP2 opnieuw heb geinstalleerd was dat er geen toegang tot internet mogelijk was na het runnen van een programmaatje wat de webhistory verwijderd etc. (ben de naam effe vergeten en zit nu op mijn werk:o )

Ik heb trouwens ook alle bekende scans uitgevoerd maar niks geks aan de hand?!

Groeten, AvL

Ik heb uiteindelijk maar SP2 gedeinstalleerd, maar dat was een ramp. Foutmeldingen van missing drivers enzo. Daarna o zoek gegeaan naar een eerder herstelpunt, maar dat werd nog erger. Daarna De oude XP maar weer geinstalleerd en alles werkt weer.

veel gedoe in ieder geval.

Ik verwacht niet dat dit bij mij zal helpen... aangezien andere gebruikers op de PC het probleem niet hebben?! Ik heb ook geprobeerd om de installatie van W2000 te herstellen maar dit helpt niet. Misschien toch overstappen op XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan