Niet mogelijk om virtuele schijf te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herculesds

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2005
Ik kan geen virtuele schijf aanmaken. Als ik alcohol opstart geeft hij deze foutmelding:

Het laden van de Alcohol apparaat drivers mislukt! Emulatie Opties en de standaard driver interface van Alcohol 120% zal niet beschikbaar zijn.

Kan iemand miij helpen om wel een virtuele schijf te maken?

Als ik het met DAEMON Tools probeer doet tie helemaal gek. Als ik het programma opstart start me pc opnieuw op. Dus hardware probleem? Ik heb alleen de brander aangesloten meer niet.

Bla

Ja ik heb de dvd speler aangesloten. ZO slim ben ik ook nog wel. Alcohol vind de dvd wel. Maar niet de virtuele, hij kan geen virtuele aanmaken

Heb alles gedaan, niks lukt, nu kan ik zelf alcohol niet meer instaleren :S en met Deamon tools nog steeds het zelfde liedje:(

Ik weet het niet, heeft iemand een oplossing? Me pc start nu opnieuw op na het instaleren van Alcohol en Deamon. Hardware fout ergens? Kan iemand het vertellen?

Laatst bewerkt:
Als je daemontools installeert start hij automatisch opnieuw op. Je moet ook niet kijken naar de virtuele drive in deze computer. Maar in de taakbalk en dan rechtsonder. Daar zie je een rood met zilver teken. Klik daar met rechtermuisknop op en klik steeds op de bovende optie

Dan kan je kiezen welk bestand je wilt openen en voila.

Nee geen enkele programma werkte...behalve Virtual CloneDrive dus probleem is opgelosT:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan