Niet openen sommige foto's

JJZijlstra

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Beste lezer(s)

Eerder wilde ik wat foto's openen maar krijg de volgende melding op mijn scherm. Van deze melding heb ik een screenshot gemaakt en nu weet ik niet hoe ik de foto's moet openen.
Ze staan in OneDrive die aangemeld is. Wat moet ik doen om dit wel te kunnen openen? Hoe kan ik deze melding krijgen?
Graag hoor / lees ik.

Vriendelijke groet,
Toby

Bijlagen

• IMG_8819.JPEG
    IMG_8819.JPEG
    578,5 KB · Weergaven: 6
Van internet:
Om OneDrive te starten, zoekt u ernaar in het Windows Start-menu en klikt u op het resultaat, of klikt u op het OneDrive-cloudpictogram in het systeemvak van de taakbalk. Als u het pictogram niet ziet, is de app mogelijk niet actief. U kunt het installatieproces starten door te zoeken naar 'OneDrive' in het Start-menu om u aan te melden met uw account.

OneDrive starten vanuit het Start-menuOpen het Start-menu: door te klikken op het Windows-pictogram op de taakbalk of door op de Windows-toets op uw toetsenbord te drukken. Typ 'OneDrive': in de zoekbalk. Klik op de OneDrive-app: in de zoekresultaten om deze te openen.

OneDrive starten vanuit de taakbalkZoek het OneDrive-cloudpictogram: in het systeemvak van de taakbalk, helemaal rechts, vlak bij de klok.Als u het pictogram ziet, kunt u erop klikken om de instellingen en status van OneDrive te openen. Als het pictogram er niet is, is de app mogelijk niet actief. U kunt de app starten via het Start-menu.

Aanmelden (als dit de eerste keer is)Nadat u OneDrive hebt gestart, start de OneDrive-installatie. Voer uw persoonlijke of werk-/schoolaccount in: en klik op Aanmelden.Volg de instructies op het scherm: om de installatie te voltooien. Als OneDrive niet is geïnstalleerdZoek naar 'OneDrive' in het menu Start.

Als u OneDrive niet ziet, moet u het mogelijk downloaden van de Microsoft-website of wordt het geïnstalleerd wanneer u uw Microsoft 365-desktopapps installeert.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan