niet openen van pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

bremer

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2001
Berichten
28
Sinds 2 maanden heb ik Broadband premium van Casema. Na instellingsproblemen, Windows 98SE opnieuw geinstalleerd. Ikheb 28 MB RAM Intel pentium III 866Hz 133MHz FSB.
Ik kan een aantal paginas niet meer openen o.a.: stemwijzer, ns reisplanner, omroep en teletekst.
Na aanklikken begint het te openen en blijft steken.
Wat kan ik daar aan doen?
 
Ja, heb je misschien een firewall die niet toelaat dat je op zulke internetsites komt. Ik heb het namelijk ook gehad met norton internet security
 
Ik heb wel een Norton virusscanner maar bij mijn weten geen firewall.
 
Ja dan weet ik het ook niet misschien ff op de homepage van Casema kijken. Of stuur ze ff een mailtje met daarin je probleem beschreven
 
Bel de helpdesk van casema. Maak bij het keuzemenu achtereenvolgens deze keuze: 3 1 3 3,
dan kom je bij de goede persoon. Bij mij (zelfde probleem, ook casemakabel en win98se) waren alle problemen opgelost.
Vraag ook even naar een verbetering van de verbinding (alstie bij jou net als bij mij weleens niet lukt)
 
Contact gehad met Casema. Zij adviseerden mij om Java te downloaden.
Heb ik gedaan, helaas geen resultaat.
(misschien heb ik de verkeerde Java gedowload, ik heb ook maar gegokt)
 
Heb je gebeld zoals ik had aanbevolen?
Dat heb ik namelijk ook pas vandaag gedaan.
 
Ik zou trouwens ook wat meer geheugen nemen. 28Mb RAM lijkt me wat weinig met jouw processor.
 
Ik heb gisteravond gebeld, probleem voorgelegd en toen hebben ze mij na 20 minuten teruggebeld.
 
Sorry, dat was natuurlijk je eerste telefoontje en daar kreeg je die raad om java te downen.
 
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik vond bij downloads.com: "JAVA 2 Runtime Environment (Does your computer have trouble running programs written in JAVA?)
DAT moet de goede zijn, maar ook deze kan ik niet openen...
Wie weet raad?
 
Ik zou toch nog een keer die helpdesk bellen. Bij mij moest er nogal wat veranderd worden bij de netwerkinstellingen. Mensen van ons compuiterniveau moeten daar niet zelf mee gaan klooien. Het is ook moeilijk uit te leggen via posts (berichten).
Vergeet niet om te vermelden dat je geen java kunt downloaden en vraag naar die netwerkinstellingen. Veel meer goede raad kan ik je ook niet geven. En aan de overige reacties (geen dus) te zien: anderen ook niet.

Of is er nog iemand die d@@ntje kan helpen?
 
Mijn probleem is eindelijk verholpen.
Bij de helpdesk van Wanadoo eindelijk een ervaren medewerker gesproken. Ik had net met veel moeite Java gedowload en vevolgens zijn mijn instellingen gecontroleerd en na 20 minuten, hè hè hij doet het weer normaal.
Bedankt allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan