Niet opstarten van IE, configscherm etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Geachte lezer :)

Ik zit met een in mijn ogen lastig probleem. Ik zal proberen zo volledig mogelijk te zijn.

Programma's als de IE OE, het configuratesscherm, Deze Computer starten niet meer. Programma's zoals AdAware, spybot, nero, (dus niet windows proggies lijkt het) starten wel op. Ik kan wel in de register-editor komen. Hier heb ik Dr. Watson uitgezet omdat dit proggie steeds met een foutmelding kwam en werd afgesloten.

Nog een raar verschijnsel is dat ik ooit een foto als bureaublad had, deze verschijnt af en toe als je bv de IE opwil starten. Het 'normale' bureau blad komt dan naar enkele sec wer gewoon terug.

Het vreemde is dat alles wel lijkt te werken iig start alles wel gewoon op, in veilige modus
Wat heb ik al gedaan:

- gescant met AdAware en spybot.
- Online met housecall
- in veilgemodus defragmenteren
- SFC /scannow (lukte niet in veilige modus?)
- NIS uitgeschakeld via msconfig (start dus niet meer op)
- alle beschikbare updates geinstalleerd waaronder dus SP2 en de nieuwste IE met SP
- een logje van HiJackThis geplaatst op het "ASO" forum (nog geen reacties hierop)

Nu is het de beurt aan jullie ;)

Nou het probleem lijkt in zoverre opgelost, ik zit nu 'alleen' nog maar zonder netwerk en internet zit. Dit is een ander probleem dus deze kan op opgelost!

Het probleem hier is opgelost door hulp van Buffy op het ASO forum . TOP !!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan