niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kells

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
88
Hallo,
Als mijn computer opstart komt hij tot aan Welkom. En daar blijft hij dan hangen.
Ik kom dus niet me computer in totdat ik systeem herstel doe. en dan kan ik 1 of 2x de computer op zonder problemen en dan blijft hij weer hangen op welkom.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
Hallo kells. Heb je iets meer zodat de helpers je nog beter kunnen helpen. Krijg je nog meldingen, heb je vista, xp of ??? Heb je alle updates geinstalleerd. ;)
 
Ik heb windows 7, alle updates. maar net heeft ie 15 mins op welkom gestaan en is ie toch in eens opgestart. heel raar. ik heb wel een goeie computer.
6 gb ram. amd 6850. amd phenom955BE 4x 3.2 ghz.
 
Hoi !

Opstarten van de Win 7 DVD, kiezen voor reparatie, kiezen voor command-prompt.

Hier trommel je: bootrec /fixboot gevolgd door "Enter".

Idem: bootrec /fixmbr ook gevolgd door "Enter".

Exit.

En je PC start weer normaal op (tenzij er hardware-problemen zijn).

Greetz,

Harry.
 
windows cd licht helaas bij mijn vader.
en hij is helaas naar canada voor 3 weken.
ook lijkt het geen hardware probleem aangezien ik gister nog skyrim zonder problemen heb gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb above flash player gereinstalleerd en java ook. en nu start de computer in een paar sec op zonder enige problemen (3x gedaan). zou het kunnen dat ik het probleem verholpen heb?
 
Hoi !

Zolang het mzo blijft zou ik er maar blij mee zijn.

Aan de andere kant: zonder @flash-player zit je toch met minder functionaliteit.

Greetz,

Harry.
 
Flash player is opnieuw geinstaleerd. en ik heb de pc nog een paar keer opgestart zonder problemen. bedankt voor alle hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan