• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Niet overschrijven bij verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HammerJohn

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2016
Goedemiddag

Ik gebruik de volgende macro om iets uit een blad te verplaatsen naar een ander bestand,
op zich gaat dat goed totdat ik een 2e keer de zelfde regel wil verplaatsen dan overschrijft
hij de regel die er al stand.
En dat wil ik dus niet, wat doe ik fout....?

Sub KM2017new()
'c00 = "c:\Planning 50I50\uren2017.xlsm"
c00 = "\\SERVERPC\Users\server\Planning 50I50\km.xlsm"
Application.ScreenUpdating = False
With Range("A7:L" & Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row)
.AutoFilter 9, "ja"
.Offset(1).Resize(, 8).Copy
Workbooks.Open c00
Sheets("Bus").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).PasteSpecial Paste:=xlPasteValues
ActiveWorkbook.Close True
.AutoFilter
End With
End Sub

Hierbij de bestanden ik wil het bestand van sheet kmlijst dus verplaatsen naar KM de lijsten
printen we uit alleen ik ga de km's splitsen en berekenen dit staat al in een bestand alleen
ik heb dat blad van de KM nodig

Bijlagen

Ik heb werkelijk geen idee wat jij wilt. Vanuit de kleurplaat met al die samengevoegde cellen wil je wat overzetten naar het bestand 'Km.xlsm'? Dat gaat dan niet lukken omdat er in kolom I geen "Ja" voorkomt.

Breng structuur aan in jouw gegevens en ga van daaruit verder werken. In 1 tab verzamel je alle gegevens die jij nodig denkt te hebben per kenteken en 1 tab waarin je de gegevens per kenteken netjes presenteert lijkt mij voldoende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan