niet scherp

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowin1992

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
20
hallo,

ik heb een tijdje terug een samsung syncmaster p2770 monitor gekocht met een xbox. Wanneer ik via mijn pc speel bijvoorbeeld Modern warfare 2 dan is het beeld echt super scherp. Maar wanneer ik black ops speel via mijn xbox dan is het echt super wazig. HDMI kabel is aangesloten.

mvg,

Rowin
 
Ik heb niet zoveel verstand van XBOX/PS3,

Maar kan je ook bijvoorbeeld instellingen veranderen bij Blackops,

De zogenaamde "Textures"

Schaduw en dat soort dingen,

Misschien kan je refresh rate in Hertz omhoog doen?

van 60 naar bijv. 72
 
nee de instelling aan de graphics zijn niet aan te passen op xbox games, alleen bij pc games. Maar in main menu is het beeld ook niet scherp..
 
nee, dat word automatisch aangegeven en ik download ze dan altijd meteen.
 
het is wel te lezen, maar het is gewoon geen HD terwijl het wel allemaal ondersteund word..
 
Wat is de complete set up wat je hebt staan waar de Xbox op is aangesloten?

Heb je dit alleen met Black Ops of ook met andere spellen?

Ik kan namelijk vreselijk vragen stellen waar je wrs ja op antwoord, maar om je te kunnen helpen heb ik echt meer info nodig.
 
Sorry voor de late reactie,

Mijn xbox is aangesloten op mijn Samsung syncmaster p2770 monitor met een HDMI kabel, verder zit er nog een usb toetsenbord aan, en de voeding natuurlijk. Verder niets, ik heb geen scart aansluiting op mijn monitor. Hij speelt het ook niet HD af in het main menu. Het is in het geheel een heel ander beeld dan dat dat ik een spel afspeel op mijn pc. Ook het web browsen en andere zaken op mijn pc zien er veel scherper uit dan dat ik via mijn xbox aan het werk ga.
 
Okay.
Heb je al een andere game geprobeerd voor de 360.
Heb je dan hetzelfde 'slechte' beeld?
Al geprobeerd de instellingen naar 720 te zetten ipv 1080?
 
Nee ik heb geen andere game kunnen proberen. heb alleen black ops, de xbox is nog niet zo lang in bezit van mij, Maar ik heb alle instellingen al geprobeerd, ik kan mijn resolutie tot max 1680x1050 instellen, terwijl mijn monitor 1920x1080 ondersteund. Ik neem aan dat het hier aan ligt
 
Dit zou het heel goed kunnen zijn.
Kun je bij de systeem instellingen niet 720p selecteren? Of laat hem automatisch detecteren wat de beste instellingen zijn (zou moeten werken met HDMI).
 
ja ik kan 720p selecteren, maar daar word het beeld niet beter op. Het automatisch resetten van de beeld instellingen heb ik ook al gedaan door middel van de Y en de right trigger tegelijk in te drukken tijdens het opstarten van de xbox
 
Ken jij iemand in de buurt met een 360 waar je een game van kunt lenen om te proberen.
Want het lijkt wel alsof het scherm niet geschikt is voor een console.
 
ja heb ik, zal het hem even vragen. hoor je het in de loop van het komende weekend.
 
Helemaal goed.
Ik heb nog even op andere fora gebladerd over dit scherm en kom niks geks tegen.
 
ja het is ook gewoon heel vreemd, scherm via xbox wazig, scherm via pc haarscherp
 
nee ik gebruik een hdmi kabel voor mijn xbox naar mijn monitor. Van pc naar monitor gewoon standaard bijgeleverde aansluiting
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan