niet scherp

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een spel van een maat van mij geleend; Need for speed undercover, beeld is hetzelfde als op black ops. Dit had ik ook wel verwacht want het xbox dashboard(mainmenu) is ook niet scherp.
 
Dan zou ik nog eens alle mogelijke instellingen proberen die je op de Xbox kunt kiezen.
Kijken welke het meest optimale beeld weergave geeft.
Ook zou ik informeren bij Xbox welke instellingen gebruikt moeten worden bij die monitor.
 
wanneer ik 1080p is dat duidelijk het beste beeld. Maar niet het uiterste wat er in hoort te zitten, want dat kan hij niet weergeven.
 
Ik ben nu echt een beetje uit mijn logische opties.
Gezien de specs van de 360 en van de monitor, plus typebekabeling kan ik geen logische verklaring geven waarom beeld slecht is :(
 
hmm, dat is jammer dan. Ik doe het wel met de kwaliteit die ik nu heb, het is minder dan ik hoor te hebben maar er is mee te leven.

Bedankt voor de hulp iniedergeval!
 
ik heb een spel van een maat van mij geleend; Need for speed undercover, beeld is hetzelfde als op black ops. Dit had ik ook wel verwacht want het xbox dashboard(mainmenu) is ook niet scherp.

Ja duhh, je zou toch zijn 360 lenen ?
 
er werd mij gevragen om een ander spel op mijn xbox af te spelen. Niet iemand anders zijn xbox op mijn monitor aan te sluiten..
 
oke dat zal wel lukken denkik, maar niet zo snel. Ik laat wel weten wat het doet. Als het iets doen iniedergeval:p

je hoort van me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan