Niet te installeren Canon

Status
Niet open voor verdere reacties.

borus1

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
Hallo,

Ik heb zeer veel last met het installeren van mijn Canon MP540.
Sinds een maand heb ik een nieuwe laptop met Windows Vista en op deze laptop wil de installatie maar niet lukken. Op mijn vorige laptop met XP was dit geen enkel probleem.
IK heb reeds de beveiliging (UAC) uitgeschakeld (eerst met TweakUAC in stille modus gezet, en nadien met Configuratiescherm volledig uitgeschakeld) maar dat helpt niet.
Ik krijg na lang wachten de volgende foutmelding:

(De printer is aangesloten!)

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt.

Eerst de software geïnstalleerd en de printer pas aangesloten, nadat het tijdens de installatie aangegeven werd? Zijn de USB poorten wel correct geïnstalleerd, zie daarvoor apparaatbeheer..

de usb poorten zijn allemaal in orde, dus dat is niet het probleem

En wat is het antwoord op mijn andere vraag?

Nog een vraagje hoelang is de USB kabel die je gebruikt?

Heb je wel de software voor Vista gebruikt. Zo nee haal deze dan op op de site van canon.

je eerste antwoord is het ook niet. De kabel is ongeveer een meter lang.

Bij de printer zit enkel een installatie-cd voor windows en macintosh, dus die zou ook op vista moeten werken. Ik ben ook naar de site van canon geweest om het daar te downloaden voor vista maar die werkt ook niet.

ok, probleem is opgelost. Sommige printers werken blijkbaar niet in eerste instantie op Packard Bell en dan fixt het bedrijf waar je je laptop hebt gekocht dat. Toch bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan