Laten we eens even naar je vraag kijken, maar nu met alle gegevens zoals door jou in de loop van deze thread aangereikt.
Je hebt een map gekopieerd op je werk, daar zaten alleen Word-bestanden in maar ook dat bestand met inhoud 0.
Die map heb je op een externe harde schijf gezet.
Het pad naar dat bestand kun je om privacyredenen niet geven.
Dus kennelijk ook niet op de volgende manier: F:\Documents and Settings\een veranderde username\Mijn documenten\Brieven.
Dat geeft ons eigenlijk erg weinig houvast om te gaan zoeken en een registersleutel is moeilijk te achterhalen zo.
Wat is eigenlijk je grootste probleem?
Is dat bestand met inhoud 0 een beveiling van de werkgever?
Wat is er aan de hand?
In de eerste plaats mijn grote waardering voor je niet aflatende bereidheid voor deze hulp.
De map met deze gegevens wisselt in actualiteit; van tijd tot tijd maak ik daar een update van. De naam van de map begin ik altijd met de datum, zodat ik de nieuwe invoeg en de oude map weer weghaal op mijn externe harddisk thuis. Het weghalen ging niet, dus ging ik de map leegmaken en stuitte dus op dat misbaksel dat er gewoon niet uit te halen is.
Daardoor moet ik die map met submappen er op laten staan; een beetje slordig toch?
Met aangrenzende zekerheid is er geen speciale beveiliging van de werkgever op gemaakt.
Wel is die externe harddisk er een die oorspronkelijk bedoeld is voor een automatische backup. In voorgaande antwoorden heb ik dit punt aangegeven m.b.t. het delen van gegevens. (onduidelijk verhaal voor mij). Vanaf de eerste map staat de map op alleen-lezen. Als ik dit weghaal is het met OK verdwenen, maar staat er wéér een vierkantje in het item alleen-lezen als ik daarna de eigenschappen van de [saub]map[pen] bekijk.
Wat betreft het programma Unlocker had ik aangegeven dat het niet wilde opstarten, maar had de werking daarvan niet begrepen dat dit programma zich opstart door op de desbetreffende file te rechts-klikken. Dit alsnog geprobeerd, maar krijg daar ook bij de vermelding van Syntaxis-fout.
Via de TuneOp Shredder van het programma Tune Up Utilities 2006 geprobeerd, tot wel 10x te overschrijven of te hernoemen, maar krijgt steeds bij alle oplossingen dezlfde fout.
Zoals aangegeven zou het misschien via het register te verwijderen zijn, maar ik weet niet hoe ik bij de registergegevens van een EXTERNE harde schijf kan komen.
Dat zijn zo mijn gegevens waar het allemaal om draait.
Een nieuwe uitdaging?
Nogmaals hartelijk bedankt!