niet toegankelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karin2000

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2000
Ik heb al van enkele mensen gehoord dat ze mijn website niet kunnen bezoeken. Ze krijgen dan een message dat ze hun browser moeten aanpassen. Ik denk zelf dat het niet zozeer aan de website ligt, maar aan de server waar hij opstaat, omdat ook een andere website op dezelfde server niet bezocht kan worden.

Kan ik hier iets aandoen? Of kunnen die mensen idd iets aanpassen? Ik heb helaas geen invloed op de server.

Link

Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft!

Bedankt!

Wat is de exacte melding die ze krijgen van de server? Ik kom er gewoon op, het kan natuurlijk zijn dat de site gewoon even plat ligt en dat ze daardoor een foutmelding krijgen.

Nee, ze krijgen echt een foutmelding al sinds de site open is gegaan begin maart. Er is nu ff niemand online met problemen, maar volgens mij staat er: "de pagina kan niet weergegeven worden, of pas uw browser aan"

Misschien ligt het aan de soort browser? Ik vind het wel vervelend :o

Ik kom er ook gewoon op (IE 6.0 en Opera 6.05)
muziek004.gif

Groetjes,
Bennie

heb ff gekeken, opent meteen hier,sorry :rolleyes:

Ga even na welke browser (en versie) die mensen gebruiken en wat de exacte foutmelding is.

Opera 7.0 V
IE (weet nie welke versie waarschijnlijk 5.5 ben te lui om te chekken) V

Alleen die stukje staat me niet aan
This website is best viewed at 800x600 IE5.x or higher.
Het werkt hier prima in 1024x768, Opera 7.10, full screen rendering (ofzo gewoon F11 gedrukt) dus dat kan weg!

Heb je hier nog iets aan misschien?
Ik kwam het net tegen op http://www.indianflair.com/tips2.htm

"Trace the route
A great utility included with Windows is a program called Trace Route. Open a DOS window and type tracert <location name>. The location name can be any IP address or Internet domain like tracert www.indianflair.com. The program will then trace the route from your Internet service provider to that locating, and show you every server along the way. This could be useful for when you can't connect to a site it will show you if some server is down along the way."

Heb het even geprobeerd, lijkt me best handig in voorkomende gevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan