Niet toegestaan bestands type

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
951
ik heb sinds kort een nieuwe pc win 8.1 met daarop als mail prog. windows live mail.
ik krijg daar geregeld mail binnen welke gedeactiveerd word omdat de inhoud mogelijk als schadelijk word beschouwd, terwijl ik die zelfde mail op de laptop met win 7 en ook win.live mail wel gewoon kan openen, hoe kan ik de instellingen voor de nieuwe p.c. anders instellen zodat ik ook daar die mails normaal kan openen?
 
Zou het kunnen dat het echt schadelijke mail is en dat op de laptop onvoldoende bescherming zit?
Wellicht dat het aan te raden is om de laptop van betere bescherming te voorzien.
 
een goede virusscanner installeren bijvoorbeeld: avg of comodo internet security
 
Waarom gaan jullie er van uit dat zijn Win7 machine niet voldoende beschermd is.
@ TS
Mogelijk heb je op je Win7 machine in WindowsLiveMail ooit ingesteld dat hij mails met verdachte bijlagen mag weer geven.
Dat doen de meesten want je wordt gek van die waarschuwingen. Er hoeft maar een foto bijgevoerd te zijn of het is prijs.
Voor mij is er maar een mail service die ik vertrouw en dat is gmail.
En die is dus ook te gebruiken voor jpie@kpn.net, het is maar dat je het weet.
 
Ik zou de instelling van de win7 pc ook graag toepassen op mijn nieuwe pc maar ik weet niet hoe dat moet kunnen jullie me daarbij helpen?
 
Zou dat niet net als vroeger kunnen bij instellingen.
Moet je denk ik wel even WLM starten in bureaublad.
Die vermaledijde 8 heeft in tegel weergave van alles beperkt. (vista all over again)

Daarom blijf ik bij Win 7 zolang het nog gaat.
Daarna moet ik helaas over naar Linux Mint.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan