niet verwijderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

macan 25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
hallo folks, ik heb een probleem met een bestandje van een spelletje dat ik niet kan verwijderen. als ik naar sowtware ga en klik op verwijderen geeft ie een onherstelbare fout aan en verwijdert het dus niet. het vreemde is dat ik met zoeken het bestand zelf niet kan vinden. het gaat om een bestand van 3,13 mb. voorbat dank

als je het bestand niet kan vinden staat het waarschijnlijk ook niet meer op de schijf, het kan zijn dat er ergens in je register nog een rest van het programma staat waardoor de computer denkt dat het programma erop staat.

dat is het niet

ik heb toch nog alles nagelopen en in register kan ik ook niets vinden. wel heb ik extra informatie. enige plek waar ik het bestand nog kan vinden is dus configuratiescherm-sowtware. als ik daar op het bestand klik dan gaat de uninstall wizard aan en moet ik op finish klikken. als ik dat doe dan verschijnt het bericht" ; an installation support file c:\docume~1\ could not be removed. en eronder staat er ; onherstlbare fout . ik hoop dat je hier iets aan hebt . voorbaat dank

Kijk eens in de map-opties of daar staat dat verborgen en systeembestanden niet weergegeven moeten worden.

(Naar betreffende map, Beeld > Map-opties > tabblad Beeld)

Als dat zo is vink je 'alle bestanden weergeven' aan.
Mogelijk vind je het bestand nu wel.

opgelost

dank jullie allemaal wel. het is opgelost door middel van systeemherstel, andere manier was er denk ik niet. nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan