Niet verzenden meldingen blijven komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jreimerink

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2005
hoi ik heb een pc waarbij ik niet verzenden meldingen krijg op verschillende programma's
ik heb zelfs de pc geformatteerd en de meldingen in windows uitgezet maar ze blijven komen. ook word dan het bijbehorende prog afgesloten
het gebeurt soms om de 5 minuten.. soms een tijdje niet.. ik heb hget idee dat het het ergst is wanneer er geluid word afgespeeld.
iemand met een oplossing?

Kan je eens een exacte melding plaatsen? OP welke programma's?

de meldingen zijn steeds anders.. en het gaat om als ik bijv streams luister via het internet..
als ik mp3's afspeel. als ik websites bezoek
raar dat na een format het nog steeds is kan het hardware zijn?

Wat voor een geluidskaart heb je. Heb je XP Pro of Home? Kan je eens je geluidskaart
verwijderen en daarna via wizzard hardware opnieuw installeren? Het blijft wel een beetje vaag. Zodra je weer een melding krijgt svp de EXCACTE melding posten hier

het gaat om een on board geluidskaart. met xp pro dat hiervoor i ndezelfde combinatie wel werkte.
als ik hem uitschakel in hardware.. zou het als het aan de geluidskaart ligt zonder die meldingen gaan?

IK kan je niet zo verder helpen zonder een wat concretere omschrijving van het probleem. Misschien dat een van de andere helpmij-ers je een oplossing aan de hand kan doen. Als je de excacte melding kan posten kunnen we verder gaan

ok ik zal vandaag een aantal meldingen opschrijven en deze posten.
alvast bedankt voor je hulp TOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan