niet vinden van hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedikkedames

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Hallo,

Elke keer als ik een USB stick of mijn mini Ipod in mijn laptop steek, zegt de computer dat hij een nieuw besturingssysteem heeft gevonden, maar niet in staat is de bijbehorende hardware te vinden. Weet iemand misschien waar dit probleem aan ligt? En of ik hier misschien iets voor kan downloaden?

grt

welk besturingsysteem staat er op de laptop.

antwoord

ik heb windows XP home als besturingssysteem. Kan het iets te maken hebben met drivers?:confused:

Kijk eens bij hardware of er foutmeldingen staan.

als dat gaat via: mijn computer-> eigenschappen -> hardware -> apparaatbeheer, dan heb ik dat gedaan er er zijn geen foutmeldingen gevonden.
:(

mijn probleem komt trouwens overeen met dat van hennepen (zie eerder bericht). Het advies wad om te kijken of in de bios de USB poorten te bekijken of deze op enable staan. Maar deze kan ik niet vinden in de bios. Allees cdrom en floppy... Misschien doe ik het niet goed. Bij harddisk-aparaatbeheer-usbcontrollers, staat dat alles correct werkt... Misschien dat ik mijn drivers moet upgraden. Is dat mogelijk zonder cd?
:o

Hallo Dikkedame,

Ofwel er is bij je USB-stick of je IpoD eencd-tje met software meegeleverd, ofwel je kunt op de site van de fabrikant kijken of de drivers zijn te downloaden.

Het komt niet veel meer voor onder WinXP, maar soms moet er alsnog aparte driver-/ software worden geïnstalleerd bij externe apparatuur en daar lijkt bij jou sprake van te zijn.

Het kan ook zijn dat je nodig eens een hardwareupdate moet draaien via de site van de fabrikant van je notebook; maar de gebruiksgemakken in dit opzicht hangen af van het merk ......

Sux6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan