Niet werkende code

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap d'r werkelijk helemaal niets van. Leg eens duidelijk uit wat je wil, en wat er niet werkt.

Bedoel je niet toevallig dit ?

wees eens wat duidelijker?
Welke tags? Waar gaat het fout, we krijgen nu een website onder onze neus met allerlei info ... ? Plak het desbetreffende stukje code hier even als je wil :thumb:

oh wacht zie de fout al ;) haha je hebt dit staan:

Je moet ook afsluiten met [ /color]. En er zit een volgorde iin sommige ubb (zo heet die manier van opmaken van tekst).

Dat je bijvoorbeeld eerst dit moet doen:

[1] [2] [3] tekst [/1][/2][/3] of
[1] [2] [3] tekst [/3] [/2] [/1]

Probeer wat te rommelen met de volgordes. En als ik mis heb of je bedoelt wat anders post dan even wat je nou eigenlijk wilt doen. We can't read your mind :p

Laatst bewerkt:
Het probleem is juist dat het wél goed is en toch niet word herkent als goede code:

<a><a
href="http://dakota.jeroenvernooij.com/content.php?content.36">*DaK.cod²| Zp00n.</a>
<br>
<br>

Dat is code voor 1 stukje van 1 lid. (heb size weggehaald voor bericht)
Ik wil kleuren maken in een link naar een andere pagina. Alleen werkt de kleuren code niet, heb zonder kleur geprobeerd dan is tie wel normaal, maar met kleur niet. Heb al geprobeerd een andere kleur in plaats van rood, maar dit helpt ook niet en heb al geprobeerd dit stukje zonder kleur te doen, maar dan zet hij voor een ander stukje tekst.

Laatst bewerkt:
Blijbaar komt iemand erachter hoe, dus heb ik maar een oplossing gezocht. Het is verholpen.

Als je <span><span> x </span> gebruikt, welke span wordt dan afgesloten?!

Handiger is de font-size in de a tag te gebruiken
<a href="..." style='font-size:14px'><span style='color:red'>*</span>DaK ...</a>
dan overspant het alles.

Het is gray, niet grey en je hebt nu nog niet afgesloten <a> tags.

Vr.Gr. Egel.

Nederlands Engels
grauw, grijs grey
grijs grey

Bron: www.vertalen.nu

Het is wel grey als het mij vraagt. Gray is meer grauw, type maar es in bij google afbeeldingen, zie je dieren, grauwe wolf en grauwe walvis, als je intypt grey dan zie je kleuren.

Maar enfin, het probleem is zonder dat ik geholpen ben opgelost en heb zelfs al cijfer gekregen van een site die mijn site keurde, het was een 7,6.

grey: *DaK.cod²| Zp00n.

gray: *DaK.cod²| Zp00n.

In kleurwaarden is het gray, grey wordt soms groen in ie:

attachment.php

Ik dacht dat je de naam zelf wilde linken met de kleuren, dat kan ook. Het zou je site iig niet minder mooi maken, die ziet er goed uit. :)

Vr.Gr. Egel.

Bijlagen

• ie_grey_gray.gif
    ie_grey_gray.gif
    707 bytes · Weergaven: 44
En anders gebruik je gewoon altijd kleurcodes:
Code:
<span style="color: #666666;">tekstje</span>
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug