Goedenavond,
Maar meteen met de deur in huis vallen: paar dagen geleden is bij ons een nieuw abonnement ingegaan, nl. Internetplusbellen met interactieve tv van KPN, met bijbehorende Experia-modem.
Probleem: met onze vorige modem van Telfort was het mogelijk om te bellen met VOIP. Met de Experia is het echter niet mogelijk om de SIP-instellingen aan te passen en kunnen we dus geen VOIP-telefoon meer gebruiken.
Nu ben ik bepaald geen deskundige op dit gebied, dus vandaar mijn vraag aan jullie: is hier een oplossing voor die ik niet ken, of moet ik gewoon weer een ander abonnement nemen met een andere modem die wel geschikt is voor VOIP?
Maar meteen met de deur in huis vallen: paar dagen geleden is bij ons een nieuw abonnement ingegaan, nl. Internetplusbellen met interactieve tv van KPN, met bijbehorende Experia-modem.
Probleem: met onze vorige modem van Telfort was het mogelijk om te bellen met VOIP. Met de Experia is het echter niet mogelijk om de SIP-instellingen aan te passen en kunnen we dus geen VOIP-telefoon meer gebruiken.
Nu ben ik bepaald geen deskundige op dit gebied, dus vandaar mijn vraag aan jullie: is hier een oplossing voor die ik niet ken, of moet ik gewoon weer een ander abonnement nemen met een andere modem die wel geschikt is voor VOIP?