Nieuw (all round) systeem Prijs max 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisper380

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
1.247
Geachte helpmijers,

Ik ben aan het oriënteren naar een nieuwe PC. Nu heb ik de laatste maanden de hardware sector niet in de gaten gehouden dus met het samenstellen van een systeem kunnen mensen me vast overtreffen:
Budget - max. €500 incl. assemblage.
Doel - Programmeren (C#, PHP, etc.), af en toe een game (videokaart is geen must en kan later nog wel worden toegevoegd), muziek en internet
Omgeving - Mag wel wat lawaai maken maar natuurlijk geld hoe stiller hoe beter :p
Assemblage - Assamblage, heb geen zin om zelf te gaan bouwen?

Besturingssysteem - Windows 7/8 (8 is goedkoper)
Opties / randapparatuur - hoeft niet. heb een toetsenbord en muis en een scherm En die kunnen eventueel later nog aangeschaft worden.

Zelf heb ik het volgende al samengesteld :
pc.jpg

Maar ik denk dat jullie dat misschien wel beter kunnen.

(Ook systemen van HP, etc. mogen worden genoemd. Alles is het overwegen waard natuurlijk.)

Ben benieuwd naar de reacties
 
Wat een duur moederbord staat er in je lijst. Nu heb ik er niet veel verstand van hoor, maar hier lees ik veel over de asrock varianten. Maar anderen kunnen je wellicht wat beter informeren, viel me alleen op :)
 
Dat is een upgradekit :),
maar met jouw systeem kan je niet gamen, maar dan ook niets.
Hiermee wel al een beetje.
 
Gamen is ook niet de hoofdzaak. Heb een console en later kan er als nog een kaart in. Een pentium is toch slechter dan de processor die ik gekozen heb? Verder komt jouw systeem op 600 uit en ik wil max 500 kwijt zijn incl. Assemblage. Dus dat systeem wordt hem al niet. Nogmaals gamen is geen must. Ik ga er veel muziek mee luisteren , internetten en programmeren. Gamen zo nu en dan maar niet al te zware games. Games zoals battlefield speel ik wel op mijn ps.
 
Ik heb gewoon een foutje gemaakt, er mag maar 1 videokaart zijn en dan komt het uit op 500 euro.
Edit: De bulldozer serie heeft geen igp, dus je kan er niets mee gamen. Je zal dan voor een apu moeten gaan, en neem geen ms tech voeding.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan