Nieuw bedrijfs website

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickjw

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2013
Hallo techneuten!

Ik ben sinds afgelopen maandag morgen officieel ondernemer, ben 2,5 week bezig geweest om mijn website te coden.
Kan iedereen mij een feedback geven of eventueel wat tips met wat ik er eventueel nog in kan zetten?

http://controlyourcomputer.nl

Alvast super bedankt!

~Janssen

Waarom zou u met CYC in aanmerking moeten = IS GEEN NEDERLANDS WAAROM CYG VOOR U IN AANMERKING MOETEN KOMEN, WAAROM ZOU U MET CYC IN ZEE GAAN, WAAROM ZOU CYC G UW EERSTE KEUS KUNNEN ZIJN

Meer afbeeldingen. At work werkruimte personeel

Waarom zou CYC uw eerste keus moeten zijn?
Omdat CYC de kennis in huis heeft die u nodig heeft tegen
een aanmerkelijke prijs!
Moet het niet Aantrekkelijke prijs zijn ipv Aanmerkelijke prijs?

Groeten Marcel

kijk een nar de prijzen pagina.

Taaltechnisch gezien klopt daar meer niet dan wel geloof ik.

Mag ik je er op wijzen dat reclame voor je website, zoals in je handtekening, niet toegestaan is op Helpmij.nl...

Feedback :

een naar mijn mening (te) amateuristische wijze van schrijven / presenteren. Ik kan over elke pagina feedback geven, maar dat gaat 'm niet worden, dan ben ik nog wel even een poosje aan het typen. Tip : laat een (semi) prof er eens naar kijken en loop samen met die prof de pagina's eens door.

Voorbeeld(en) ? op de pagina 'Tarieven' een paar spelfouten en een grammaticale fout die alle 'zeer' doen:

Hoe werkt het?
Er zijn 2 mogelijkheden, ik kom bij u thuis langs of u brengt uw PC en komt het zo gauw het klaar is weer op halen. Als u ervoor kiest om mij in te huren voor bij u thuis dan komen er wel rijkosten bij.
Woont u in Ede? Dan betaald u verder geen reiskosten, woont u buiten Ede? Dan betaald u per KM €0,32.

het -> deze later weer
zo gauw het klaar is (in zijn geheel weghalen) Het zal iedereen volkomen duidelijk zijn dat de reparatie voltooid moet zijn alvorens de machine opgehaald kan worden.
op halen -> ophalen (= 1 woord)
betaald 2x -> betaalt

Dan ook nog : tussen het woord 'thuis' en 'dan' hoort een komma en zo zijn er door je hele website heen (naar mijn mening) veel te veel grammaticale missertjes en zinnen die geschreven zijn in een wat rammelende stijl. (teveel om allemaal te benoemen)

Laatst bewerkt:
Wat is er aan de hand met de lettertypes op de site. Helemaal niet scherp weergegeven.

Zakelijk gezien zou ik je ook nog adviseren naar je tarief te kijken. Ervaring leert dat klanten het heel slecht pikken als je later de tarieven flink verhoogd. Ook als de prijs daarna nog steeds heel scherp is.

Tekstueel rammelt het aan alle kanten. Teveel om dit hier helemaal uit de doeken te gaan doen.

-zet bij over mij hoe oud je nu bent/hoeveel jaar ervaring. Nu staat er alleen wat over toen je 12 was
-Check idd je tekst een keertje
-Je bent mobiele gebruikers vergeten!

De tekst is erg onduidelijk.
Er zijn veel spelingsfouten op de website.
Het is ook niet duidelijk hoeveel je moet betalen per KM (bijvoorbeeld als je 10 KM vanaf jouw adres woont in ede, moet je dan 10 X €0,32 betalen of 10 X 2 X €0.32 ?)
Waarvoor zou ik voor jou bedrijf moeten kiezen en niet voor een ander bedrijf (onderbouw ook de argumenten (bijvoorbeeld: Omdat CYC de kennis in huis heeft die u nodig heeft tegen een aantrekkelijke prijs!, welke kennis heeft CYC in huis? Waarvoor is CYC beter dan andere bedrijven?)) ?

Ik vind het raar dat je wel een eigen domeinnaam hebt, terwijl je site gehost is bij freevar (?). Je gebruikt nu een frameset om dit te maskeren, maar dit is eigenlijk doodzonde.
Wanneer je de site host onder je eigen domeinnaam, met alle pagina's op hetzelfde domein, en zonder frames, scoor je veel beter in zoekmachines. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Wat betreft de Nederlandse taal kunnen bepaalde zaken aangepast worden. Hoe beter het Nederlands, hoe professioneler de website overkomt.
Bovendien is de website niet geschikt voor mensen die de website via de ipad of telefoon bezoeken, dit mag tegenwoordig niet gemist worden.
Mag ik vragen waar jij je domeinnaam gekocht hebt, omdat je website inderdaad wordt gehost.

Ik heb zelf een eigen domein gekocht via Strato deze is dan ook beter te vinden
omdat die niet gehost wordt. Als je verdere vragen hebt.. zijn ze van harte welkom!

http://controlyourcomputer.nl/ en dan tabblad Wie ben ik.
Ik zie trouwens in de url dit niet staan, dus alleen je hoofdpagina en dus je domeinnaam.
En zoals ik al van iemand anders las, je verwijst je domeinnaam naar een ander. Dat is zonde.

@ Sven, Strato zeg je? Hm......die had ik nu net niet gekozen, ik ben er net weg gegaan met mijn bedrijfspagina. Ik heb er wel 6 jaar gezeten, dat wel, maar had ooit een site gemaakt met de sitebuilder. Ik ben nu al heel lang over op wordpress. En Wordpress wordt niet erg goed wordt ondersteund bij Strato is mijn mening.

Maar goed, op die pagina Wie ben ik:
ik zie geen foto.

Als 10-jarig jongetje schroefde ik mijn eerste pc uit elkaar ten ergernis van mijn ouders.
het is tot ergernis.

software matig
mag aan elkaar.

Maar zoals ik het al even snel bekeken heb, staan er heel veel taalfoutjes in. Dat is zonde, mensen rekenen je daar op af.

En waarom die nickname, hackte je elke pc of zo? Ik zou dat lekker weglaten.
En zo is er wel meer met je taal aan de hand.

Tip: gooi je tekst eens door een grammatica en spellingscontrole.
]
Edit: ik zou ook geen hotmail adres nemen als e-mail. Dat staat in mijn ogen niet professioneel. Neem dan gewoon je info@domeinnaam.nl
Als je de hosting neemt waar ook je naam staat, kan je die gewoon gebruiken.

Laatst bewerkt:
Toch is 6 jaar nog best lang, ik snap wat je bedoeld maar ben er over het algemeen heel tevreden over :)

TS reageert niet echt op de door hem gevraagde en door ons gegeven feedback................. en (wellicht storender voor zijn websitebezoekers) nog láng niet alle fouten zijn er uit.
Zo lees ik op de homepage : gevestig in Ede, wat natuurlijk moet zijn : gevestigd in Ede en zie ik verderop de tarievenpagina nog steeds betaald ipv betaalt staan.
Tja, feedback vragen is een ding, er echt wat mee doen is een tweede.

@rickjw : geloof het of niet : maar als ik een probleem zou hebben met mijn computer dan zou ik na het lezen van dergelijke (in mijn ogen l*llige) slordigheden, jouw site aan mij voorbij laten gaan, e.e.a. in de context van : als die computermeneer net zo zorgvuldig met mijn computer omgaat als dat hij voor zijn eigen website zorgt, dan.................

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar voorbeelden van andere websites. Je ziet tegenwoordig veel brede designs, visueel is tegenwoordig een belangrijke factor. Denk hierbij aan een slider waarmee je direct duidelijk maakt, wie je bent en wat je doet, zonder dat mensen ellenlange teksten hoeven te l Kijk eens bij ons portfolio. Wellicht dat je daar wat aan hebt.

Ik vermoed echt dat rickjw een klein beetje eigenzinnig is, want ondanks gegeven adviezen (zie bericht 16) is zijn homepage nog steeds niet voutloos. Ik mis nog steeds de D

enne, stoor je vooral niet aan mijn v

Bijlagen

• gevestig.jpg
    gevestig.jpg
    62,6 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
@gast0225. Volgens mij moet "voutloos" toch echt met "dt" -> voudtloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan