Nieuw beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronneke1996

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo,

Ik wil graag een nieuw beeldscherm kopen maar weet niet precies welke.
Het beeldscherm moet 22'' of 23'' zijn(dat is denk ik wel groot genoeg)
Het beeldscherm moet HDMI hebben want ik wil alles uit mijn videokaart halen.
Geluid op het beeldscherm is een optie, omdat ik dan mijn headphone op het beeldscherm kan aansluiten, maar hoeft niet perse.
Mijn budget ligt rond de 140 euro.

Een must is zeker HDMI en het hoeft niet perse een samsung of lg te zijn, maar benq heb ik het niet zo van.

Ik kan niet op de conrad site:
No Service Name Specified

Your request did not contain a service name. Please provide a service name as part of the URL.

Example URL:

http://.../scripts/wgate/CreateSO/!

or...

Session Already Terminated

There is currently no session running that might accept this request.

This situation usually occurs if your session has been closed by the Internet Transaction Server and you tried to navigate to a previously requested page by selecting BACK in your browser. To proceed you must first restart the session as described above.
© 1996-2001, SAP AG

Dat is raar, dat heb ik nog nooit gehad. Andere pc proberen? Andere browser?

Ik Heb zelf ff op conrad gekeken en is het misschien de LG 23 inch TFT LED E2360V-PN
Want die is goedkoop en led en heeft hdmi. En dat lijkt mij een prima keus

ik heb ff andere browser geprobeerd en ja hoor het is de lg, dat lijkt mij een prima beeldscherm. bedankt :thumb:

Ik zit nu naar die E2350V-PN te kijken allen bij alle foto's heeft het beeldscherm geen hdmi aansluiting dus dat vind ik nogal raar. En de E2350V heeft wel hdmi dus ik weet niet wat ik moet geloven.

Laatst bewerkt:
Maar die op tweakers is de e2350v en niet de e2350v-pn.
En dat vind ik het rare, want overal staat aangegeven dat de E2350V het goedkoops bij conrad is, maar als je naar conrad gaat dan
is het de E2350V-PN en op die foto's staat geen HDMI en ook die geluid aansluiting niet.

Laatst bewerkt:
hmm inderdaad een beetje vaag dit allemaal. Als je op de conrad site de beschrijving ook leest zeggen ze eerst dat de reactietijd 2ms en staat erbij dat dit voor de E2350V geldt en dan verderop zeggen ze ineens 5ms.

Ik heb even gegoogled op de E2350V-PN en op de site van Hardware Info staat er dat ie wel HDMI heeft. http://nl.hardware.info/productinfo/96078/lg-e2350v-pn#tab:specificaties
Ik zou er dus vanuitgaan dat de E2350V-PN van Conrad wél HDMI heeft. Anders laat je hem gewoon terugsturen en eis je een andere (duurdere) die wel HDMI heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan