nieuw ca va game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man, wat is je leeftijd.

Je hebt voor vooruitbetaling gekozen dus dat moet je dan ook doen. Je heb er geen assemblage bij gekozen dus je krijgt losse onderdelen thuis gestuurd.

ok ik ben 13..
en jah ik moet Helemaal zeker zijn van wat er gaat gebeuren he..:confused:
(ik wil graag elke mogelijk probleem ontwijken)
Dus het in elkaar steken is niet gratis..
Is dat moeilijk? in elkaar steken ? voor de eerste keer is er een tututorial?? er voor
Nou ja post maar...

dank je kerel je bent vriendelijk want ik vond het noch op google noch op youtube

(Offtopic)

Hoi,

Belggleb gezien je leeftijd en ervaring moet ik dit even zeggen:
Ik lees in veel van je posten dat je van plan ben te gaan overklokken. Als je niet weet wat je doet begin er dan niet aan! Het kan namelijk zo zijn dat je spaarcentjes in een enkele tel in rook opgaan.:evil:

Als je meer wilt weten over de gevaren van overklokken zal je een nieuwe topic moeten beginnen of de zoekfunctie van Helpmij.nl moeten raadplegen:thumb:

Idd dat kreeg ik overal raad..
Fijn ! Dit is mijn nieuwe PC
Geforce 8300 Gt (800 mb) Zeer slecht ik krijg binne een half jaartje een 8800 Gtx dus geen zorgen
Quad Core Q6600
2 gig Ddr 2
500 gig HArd schijf
Vista Echte cd
Dit heb ik voor 700 euro gekocht in de winkle kant en klaar ..Was dit een wijze Keuze
Tog wel fijn als je hier kijkt
[smallimg]http://aycu40.webshots.com/image/36119/2005454683395898745_rs.jpg[/smallimg]
Klikbaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er leuk uit en daarnaast verwijs ik toch maar weer naar het allereerste bericht in dit topic op jouw vraag..................

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan