Nieuw design

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breev

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Wat vinden jullie van mijn nieuwe site www.welkominparijs.tk of www.bienvenueaparis.tk ?

Gelieve niet op de inhoud of niet op de niet-werkende links te letten, dit komt nog allemaal. Ik heb alleen de pagina voor de taalkeuze, en de indexpagina in beide talen. Graag jullie gedacht.

Wat je hebt ziet er goed uit!

Heb geen op- en aanmerkingen..

Goedzo! :thumb:

Het is omdat je om kritiek vraagt, ik vindt het namelijk over het algemeen goed uitzien. Ik beperk me tot de minpuntjes:

Startpagina:
- Het lettertype op de startpagina is te 'Disney', het doet vermoeden dat het een euro-disney-pagina is.
- Waarom Neerlandais en Frans vermelden? Iemand die het in het frans wil lezen zal wel kiezen voor francais.
- De tekst 'nederlands' en 'francais' mag wel clickable zijn. Hetzelfde geldt voor Paris/Parijs
- Iets minder hoogte mag wel. In mijn browservenster moet ik nog een heel klein beetje scrollen.

Vervolgpagina:
- Het plaatje dat gebruikt wordt voor het navigatie-blok is in véél te kleine stukjes geknipt. Dit resulteert in een wat onrustige beeldopbouw terwijl de prentjes geladen worden. Dit geldt ook voor de startpagina, maar daar is het minder storend.
- Het navigatieblok is niet echt lekker. Het lijken cirkels te zijn, maar bij interactie zijn het stukjes tekst in een plaatje. Als het op cirkels lijkt wil ik clickable cirkels! (gebruik MAP en AREA, of bouw het eventueel in flash) Die nummertje mogen trouwens wel weg, dat voegt weinig toe.
- Het navigatieblok rond de eiffeltoren is nog niet ingevuld dus ik weet niet wat die tekst 'andere' betekent. Als dat ook wordt ingevuld met links zou dat er wel eens heel rommelig uit kunnen gaan zien, en de fraaie kromming van de toren kunnen verstoren. Ik zou zeggen: haal alle tekst aan de linkerkant van de toren weg, of maak de toren zelf wat contrasterender.

Je ziet, ik ben echt op zoek gegaan naar minpuntjes... Ziet er goed uit:thumb: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan