nieuw font in website

Status
Niet open voor verdere reacties.

doggys2

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Ik heb een eigen font ontworpen en wil dat nu op mijn website die volledig in html is gemaakt gebruiken.
Uiteraard kan ik het nieuwe font via mijn computer op internet zien maar op een andere computer gaat het niet.
Hoe kan ik het font in mijn website brengen zodat iedereen het nieuwe font kan zien?

Dank bij voorbaat

Er zijn verschillende manieren, zoals css' @font-face. Er zijn ook verscheidene javascript / flash oplossingen, maar daar kan ik zo snel de namen niet herinneren.

Bedankt voor de tips, ik ga die de volgende dagen uitproberen en ik hou jullie zeker op de hoogte.

Bedankt voor de info, maar omdat het om een eenvoudige website gaat die vooral in html is gemaakt met een beetje css en ik geen enkele opleiding heb gehad in website maken ( ben trouwens al 63 jaar dus niet echt opgegroeid met computer en internet) zocht ik een eenvoudige oplossing.
Het begint stilaan te lukken maar moet nog wat experimenteren om het door mij gewenste resultaat te bekomen.

Ik ga alle aangebrachte oplossingen door nemen en proberen er mijn profijt uit te halen, dus iedereen nogmaals bedankt voor de hulp want ik denk dat mijn probleem opgelost zal zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan