Nieuw game PC budget: 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke! maar ik weet niet echt zeker of ik ga overklokken dus daarom ,laat ik die optie. (mischien later wel) dit ziet er goed uit en ik ga dit setje zeker nemen!

- dennisdennis12 bedankt voor je goeie en snelle reacties!

Oke, dan laat ik het zo, alleen die cpu koeler valt dan erg buiten het budget van mij, is er iets te besparen in de materialen? E ik heb een vraagie: is het aan te raden om het zelf te assembleren, want me vriend wilt het niet meer doen voor me en laten assembleren is erg duur. 45 euro extra....
En meestal is er toch en standaart cpu-koeler in de boxed cpu meegeleverd?

Laatst bewerkt:
vind het echter wel jammer dat je nu voor een amd phenom x 6 cpu gaat.
vrijwel geen enkele game maakt gebruik van die 2 extra cores laat staan 4 extra cores.
dat soort cpu's zijn meer voor videobewerkers bedoeld die willen renderen of meerdere zware applicaties willen draaien
in dit geval is een Phenom x4 tog de beste keuzen voor de TS omdat hij wil gamen

en volgens mij kan de ts ook een i5 2300 aan schaffen en ook die is beter dan de phenom x 6

Laatst bewerkt:
Hmm je hebt een punt. Ik ga weer eens een samenstelling maken maar dan met i5

heb hier een samenstelling voor je met een I5 2300
klikerdeklik

heeft echter wel 4GB minder werkgeheugen maar dat is ruim zat voor een beetje gamer
en een 500GB HDD van het zelfde type is wat goedkoper

verder raad ik overklocken af je hebt er op het moment niks aan, games worden op een beetje processor tog al gemakkelijk gedraaid

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een samenstelling gemaakt, ik weet niet zeker of mijne echt goed is, maar ik heb geprobeerd :D
LINK: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?verwijder=363903 en 4 gb ram vind ik persoonlijk te weinig..... Ik ben gewend aan 16gb......

Ik weet niet of jullie de game fsx kennen? Kan ik die game met deze samenstelling wel met medium/high spelen???

En nog een vraagje: is het aan te raden om het zelf te assembleren? Ik heb geen ervaring ofso, heb het nooit gedaan.

Laatst bewerkt:
16gb?
lijkt mij onzinnig veel 4GB is meer dan genoeg ga daar maar van uit
mag ik vragen waaren je denkt all je werk geheugen te besteden?

Games, programma's (ik download echt te veel) en ik hou van brute snelheid en geen laggs
- maar in de samenstelling heb ik geen 16gb gezet, alleen 8gb

Ojaaa bijna vergeten, is het mogelij met deze samenstelling om hackintosh op te zetten?? (hoef nie perse)

dan heb je genoeg aan 4GB
snelheids winst is er niet meer, na 4GB geheugen kun je alleen meerdere programmas tegelijk draaien
voor zware videobewerking/renderen is werkgeheugen intressant

16GB is meer voor servers bedoeld

een pc zal even snel zijn games afspelen met 4GB werkgeheugen als met 16GB en ook downloaden

Laatst bewerkt:
Ja maar ik ben gewend om 10 programma's tegelijk aan te zetten. Dat is grappig :D

Ik heb ook een samenstelling gemaakt, ik weet niet zeker of mijne echt goed is, maar ik heb geprobeerd :D
LINK: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?verwijder=363903 en 4 gb ram vind ik persoonlijk te weinig..... Ik ben gewend aan 16gb......

Ik weet niet of jullie de game fsx kennen? Kan ik die game met deze samenstelling wel met medium/high spelen???

En nog een vraagje: is het aan te raden om het zelf te assembleren? Ik heb geen ervaring ofso, heb het nooit gedaan.

Kun je mijn vragen beantwoorden?

FSX is een vliegtuig sim tog?
zelf assemblere is een goed idee kost tog niet veel en je kan dan wat meer geld besteden aan andere onderdelen
en garantie heb je tog

Laatst bewerkt:
FSX zal prima hier prima op werken
en zo zwaar is fsx helemaal niet hier heb je de recommended system specs en die zijn voor deze tijd eigenlijk helemaal niet zwaar....
Besturingssysteem
Windows 7, Windows Vista of Windows XP Service Pack 2 (SP2)
Computerprocessor
2,0 gigahertz (GHz) of meer
Geheugen
1 gigabyte (GB) RAM of meer
Vaste-schijfruimte
4 gigabytes (GB) beschikbare hardeschijfruimte ruimte
Videokaart
DirectX 9 (of hoger)-compatibele videokaart
128 MB of meer Videogeheugen, Shader Model 1.1 of hoger
DVD-station
32 x-snelheid

en garantie heb je idd niet als je iets verkeerds doet maar met hulp van ons en tutorials op het internet kun je de kans dat het verkeerd gaat enorm verkleinen

Laatst bewerkt:
Jawel, als je Op ultra high zet, heb je het beste van het beste nodig om het op 30fps te draaie
En hoe zit jet met FPS? Zoals cod? CA? Op hoe hoog kan je die zette? Medium high ultra high?

ik denk high voor first person shooters.
maar je hebt niet het beste van het beste nodig voor fsx op maximum
want ik heb op mijn pc bij fsx alles op maximum ingesteld en full hd en ik heb ongeveer 85-110 fps.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan