Nieuw geheugen in de computer zetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter RvN17
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RvN17

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hallo ik heb even een vraagje over mijn computer:

Ik heb pas een nieuwe computer gekocht, namelijk de HP pavilion s7720, alleen dit is een klein model, met de cd/dvd-speler verticaal. Nu heb ik nieuw intern geheugen gekocht en dit wil ik erin zetten. Alleen omdat die dvdspeler verticaal is, zit die voor de geheugenslots dus dan moet je de dvdspeler eruit halen. Is dit moeilijk en is de kans groot dat er iets verkeerd gaat als ik dit zelf doe, of kan ik dit beter in een computerwinkel laten doen?

Alvast bedankt voor de reacties

Nee, da's geheel probleemloos zelf te doen. Kabeltjes lostrekken en CD / DVD naar vorentrekken.

Nee, da's geheel probleemloos zelf te doen. Kabeltjes lostrekken en CD / DVD naar vorentrekken.

ik weet niet wat voor kastje je hebt maar in de meeste kastjes kan je 2 cd spelers plaatsen dus mischien kan je hier je dvd speler een plaatsje opschuiven waardoor je wel makkelijk je geheugen kan bijprikken.Als er een plaatsje langs de dvdspeler vrij is voor nog een cd/dvd speler te plaatsen dan zal je waarschijnlijk ook nog een beschermplaatje moeten verwijderen(onder het plastieke plaatje zal een ijzer plaatje met 2 puntjes vasthangen)

oke bedankt alleen ik heb nog even een andere vraag:
Is een ddr2 kaart hetzelfde als een ddr2-sdram kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan