nieuw geheugen: voeding/type geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stillious

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
hallo,

ik weet dat dit soort vraag al een aantal keren is gesteld, maar ik ben toch bang dat ik straks geld verpruts:o

ik wil nieuw geheugen gaan aanschaffen( ik heb nu 2x 256 mb) en wil naar 2x 1 gigabyte gehegeugen.

ten eerste vroeg ik me af of ik rekening moet houden of mijn voeding dit wel trekt? Ik zag dat op mijn voeding stond: 230V 4A 50 Hz. hebben jullie hier iets aan?

ten tweede weet ik bijna zeker dat ik DDR(1) geheugen heb maar wilde ik het toch even voor de zekerheid checken, volgens everest is dit mijn moederbord:

Moederbord ID 09/29/2003-Springdale-G-6A79AM4DC-00
Moederbordnaam MSI MS-7012 (Medion OEM)

sorry dat ik deze vraag ook stel, maar ik weet het liever zeker.

alvast bedankt!

gaat toch wel duur worden,is het dat nog wel waard???

je kan er ook 1x 512 mb bij zetten,als je Win XP heb zal het toch wat sneller lopen.

kost bij www.salland.nl € 25,- ex verzendkosten,

Laatst bewerkt:
njah ik heb een 3 ghz processor, dus dat is nog niet eens zo slecht, maar die 512mb houdt mn computer toch behoorlijk langzaam, en ik wil call of duty 4 graag wat sneller online kunnen spelen. het zal me ongeveer 90 euro kosten om 2 gigabyte erbij te zetten.

Ik ben nog aant twijfelen of ik 1x 1 gigabyte erbij doe, maar ik heb wel eens gehoord dat 2 ongelijke geheugen(nu dus 1 gig en 256 mb) niet goed samen werken.

ik ben best bereid om 90 euro uit te geven als dit mn systeem prestaties behoorlijk omhoog gooit onder het gamen.

wat zouden jullie doen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan