Nieuw icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webstarr

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
306
Hoi ik had laatst iets gedaan dat als ik iets van de taakbalk open (Snelkoppelingen) Dat die dan extra erbij worden geplaatst dat ik steeds een nieuwe kan openen

Hoe stel ik dit weer in?
 
Hoi ik had laatst iets gedaan dat als ik iets van de taakbalk open (Snelkoppelingen) Dat die dan extra erbij worden geplaatst dat ik steeds een nieuwe kan openen

Hoe stel ik dit weer in?

uitleg is niet duidelijk.
extra plaatsen?
waar?
openen?
nieuwe?
kortom leg het opnieuw en beter uit.
miischien met plaatjes
 
Nieuwe uitleg:


Dit is mijn taakbalk voor ik internet heb geopent:

140d6xd.png



Nu wil ik als ik internet open er een extra icoon komt op mijn taakbalk zodat ik nogsteeds vanaf de oude icoon op de taakbalk mozilla nog een keer kan starten

av1nwg.png
Zo duidelijker?
 
ja maar wat ik begrijp is als je 2x dubbelklikt op de snelstart icoon van firefox dan opent ie 2 instanties van firefox. waarschijnlijk worden deze gegroepeerd en wil je ze los hebben.
rechtermuisknop op de taakbalk > (kweet niet precies wat het is in 7 maar xp is het) gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven > deze uitvinken > toepassen > OK

Byee VRC
 
Eigenschappen van start > Tabblad taakbalk > Taakbalk knoppen , zetten op combineren als taakbalk vol is.
 
Kijk ik wil het zelfde als bij windows XP Snel Starten Dan hij pas bij de tweede gaat combineren
 
De windows 7 taakbalk is niet in staat om pas met de 2e te combineren.
Het is allemaal, geen of allemaal als de balk vol is.

Wel is het mogelijk net als bij XP op je snelstart weer te geven. Dus dan heb je net als XP een pictogram van je programma, en als je die aanklikt dat er in de taakbalk een nieuw venster verschijnt. Dus precies wat je wil :eek:, volgens mij.

Stapjes:
1) Rechtermuis knop op een lege plaats van de taakbalk
2) Ga naar menu Werkbalken en dan Nieuwe werkbalk...
3) Blader naar:
"C:\Users\USER\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch". USER vervangen door je eigen gebruikersnaam. Het best is om dit adres te kopiëren en in de adres balk te zeten van je venster "Nieuwe werkbalk - Selecteer een map". Dit omdat de AppData map verborgen is. Voordat je op [ENTER] drukt om daarheen te bladeren eerst die naam aanpassen.
4) Klik op de knop Map openen
Nu heb je je snelstart in de taakbalk toegevoegd.

Met de rechtermuis knop op die balk kun je teksten verbergen.
En om de balk te verplaatsen dien je eerst de taabalk te ontgrendelen.
Dat doe je door
-> Rechtermuisknop op de taakbalk en dan "Taakbalk vergrendelen" aanklikken. Dan gaat het vinkje weg en kun je de balk verslepen.

Succes,
Mathijs
 
nee dat ik hem ook niet,

Het is volgensmij niet uitteleggen
ik heb wel in een tijdscrift gezien (computer easy) Dat het mogelijk is alleen weet niet meer hoe
 
Als het geen snelstart optie is, en niet aan het combineren ligt, dan kun je niet een nieuwe firefox los krijgen op de taakbalk.

Misschien dat je bedoelt om een nieuwe instantie te starten van firefox...
Dat kun je doen door op firefox met de middelsteknop van de muis te klikken of door met de linkermuis te klikken met [SHIFT] ingedrukt.
Maar dan is firefox wel gecombineerd met een ander venster van firefox.

Gr,
Mathijs
 
Als je wel vind wat je wil, dan ben ik erg benieuwd wat het was en hoe je dat doet...

Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan