Nieuw in ontwerpen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Splatman37

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Na jaren van surfen wil ik nu eens mijn eigen homepage gaan maken en beheren !!

Ik ben op zoek naar een programma om dit toen. Ik heb al diversen programma's gedownload en geinstalleerd maar wat ik zoek heb ik nog niet !!

Ik zoek een programma waarbij ik iets kan neer zetten waar ik wil en dus niet met die codes. Een programma die vooral grafisch weergeeft en direkt laat zien hoe een pagina eruit ziet !

Ik heb Dreamweaver 6, HTML Kit en 1st page al geprobeerd maar die voldoen dus niet. Ik kan niet iets zonder al te veel problemen ergens zo neer zetten, grafisch bepalen dus niet met codes, spatie en tabs !!

Ik geloof dat wat ik wil een bepaalde naam heeft (soort van ontwerpen) welke is dat ??

Alvast bedankt!!

John

Het type dat jij bedoelt noemen ze WYSIWYG: What You See Is What You Get. Ik ken er maar één, nl Front Page (maar da's nou niet zooo'n goeie
rolleyes.gif
)

Hoi,

Ik heb WEB Pro edition voor je. Dat is een Nederlandstalige WYSIWYG. Zitten zeer veel mogelijkheden in. Mischien is dat wat voor jou?

Groeten Daan

Splatman37 zegt:Ik heb Dreamweaver 6, HTML Kit en 1st page al geprobeerd maar die voldoen dus niet
smile.gif

dreamweaver 6?????????????????????????? die bestaat toch niet het was toch dreamweaver 4 en een ander versie en toen kwam mx

Kijk de volgende keer aub eerst even in welke sectie je vraag het beste thuishoort !

BVD

Verplaatst van Forums >> Internet Homepage

NOF
Net Object Fusion

(als je daar de helpfiles van wilt printen heb je een vol pak papier nodig)

Was een keer gratis bij PCActive, mogelijk dat versie 3 nog ergens als freeware de dld is.

Het prog werkt tot op de pixel, eenvoudig pagina's er bij maken en mapstruktuur opzetten.

Een eenvoudige:
http://www.coolpage.com

:cool:

Geplaatst door Splatman37
Ik heb Dreamweaver 6, HTML Kit en 1st page al geprobeerd maar die voldoen dus niet. Ik kan niet iets zonder al te veel problemen ergens zo neer zetten, grafisch bepalen dus niet met codes, spatie en tabs !!

Ik geloof dat wat ik wil een bepaalde naam heeft (soort van ontwerpen) welke is dat ??

Alvast bedankt!!

John

Volgens mij zoekt Splatman toch een WYSIWYG. Dreamweaver wilt ie sowieso toch niet, of lees ik het nou verkeerd???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan