nieuw inlogscript

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordie91

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Berichten
265
fout loginscript

ik krijg onderstaande fouten in mijn login script en kan geen oplossing vinden

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'USERNAME'@'localhost' (using password: YES) in /home/jordie91/public_html/config.php on line 4

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user 'jordie91'@'localhost' (using password: NO) in /home/jordie91/public_html/config.php on line 5

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /home/jordie91/public_html/config.php on line 5
 
Dit licht aan je Config niet aan je Login


Post je config.php eens!
 
Heeft niet veel zin om de config.php te plaatsen aangezien de foutmelding voort komt uit verkeerde gegevens.

Controleer dus je MySQL gegevens eens op hun juistheid. De melding houdt ik dat de gebruiker die jij hebt gespecificeerd geen toegang heeft tot de database.
 
Heeft niet veel zin om de config.php te plaatsen aangezien de foutmelding voort komt uit verkeerde gegevens.

Controleer dus je MySQL gegevens eens op hun juistheid. De melding houdt ik dat de gebruiker die jij hebt gespecificeerd geen toegang heeft tot de database.

is er dan iemand die mij mischien een goed werkend script kan geven en mij zou kunnen begeleiden met het maken van het inlogsysteem want ik heb dit nodig voor een sgool opdracht
 
Zoals Tha Devil al aangaf heeft deze foutmelding niets met de correcte werking van je script te maken, maar dien je jouw MySQL gegevens na te kijken.
De foutmelding stelt letterlijk dat er met de opgegeven username/password geen toegang tot de database kan verkregen worden.
 
Zoals Tha Devil al aangaf heeft deze foutmelding niets met de correcte werking van je script te maken, maar dien je jouw MySQL gegevens na te kijken.
De foutmelding stelt letterlijk dat er met de opgegeven username/password geen toegang tot de database kan verkregen worden.

kan ik naar iemand de bestanden sturen of misschien een werkend script krijgen?
 
CREATE TABLE 'User' (
'ID' INT Not Null Auto_Increment Primary Key,
'gebruiker' Varchar (30) Not Null,
'ww' Varchar(6) Not Null
);

dit is de code die ik op een andere site kan vinden maar waar niet bij staat vermeld wat

dit is de site waar ik alles vanaf haal

http://www.regnery.net/html/phpscript.php?id=83
 
je gaat gewoon naar PhpMyAdmin, dan klik je SQL en dan plak je de code erin en dan op verwerken o.i.d. klikken en de database wordt aangemaakt.

en voor dat loginscript. Het gaat om een kleine 'tutorial', dus om het loginscript te krijgen moet je doen wat er op de pagina staat.
 
Laatst bewerkt:
Sowieso is dat de slechtste inlogtabel die ik ooit heb gezien.
 
en kan ik die gewoon meteen erafhalen en gebruiken voor mijn website ?
 
Misschien moet je eerst een basistutorial PHP en MySQL zoeken.
 
Misschien moet je eerst een basistutorial MySQL zoeken.
 
kan je gewoon gebruiken ja!

php ken ik mysql nie
als je php wel kent, waarom had je dan niet zelf kunnen bedenken dat die SQL code geen PHP code was?
en misschien is het wel slim om je eerst wat meer te verdiepen in PHP EN MySQL
 
kan je gewoon gebruiken ja!


als je php wel kent, waarom had je dan niet zelf kunnen bedenken dat die SQL code geen PHP code was?
en misschien is het wel slim om je eerst wat meer te verdiepen in PHP EN MySQL

okeej bedankt voor de hulp:p:p:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan