djpiper1984
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 aug 2004
Vorige week hadden we op 2 computers en mijn laptop internet via een Sweex Lanswitch (of router ,hoe het ook heet) een 10/100 ... 16 poorten (door een kennis aangesmeerd). Door een storing bij chello van 1 uur hadden wij twee dagen geen internet en daarna gelukkig wel op alledrie de comps. Vandaag is een monteur van chello geweest om een nieuw modem te instaleren terwijl ik op school zat. Op deze comp heeft die monteur wat ingesteld en deze doet het dus, maar nu krijg ik op mijn laptop en die andere comp het internet er niet meer op. Volgens de laptop zijn de lan-verbindingen in orde, maar ik kan niet op internet.
Via de chellohelpdesk heb ik geprobeerd ditop te lossen door bij uitvoeren -> cmd->ipconfig en daarna uitvoeren -> cmd->ipconfig /renew in te typen , maar daarbij geeft de laptop een fout. De rest van de instellingen klopte volgens de helpdesk.
Wie weet hoe ik in ieder geval op de laptop internet kan herstellen , alle comps zijn win XP .
Via de chellohelpdesk heb ik geprobeerd ditop te lossen door bij uitvoeren -> cmd->ipconfig en daarna uitvoeren -> cmd->ipconfig /renew in te typen , maar daarbij geeft de laptop een fout. De rest van de instellingen klopte volgens de helpdesk.
Wie weet hoe ik in ieder geval op de laptop internet kan herstellen , alle comps zijn win XP .