geeinatree
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 15 jan 2012
Hallo,
Nu het weer zomer is, heb ik weer problemen met mn pc.
Zodra het erg heet is begint mn pc ongelooflijk lawaai te maken te brommen enzo. En word hij heel heet, en valt hij opeens uit.
Vooral als ik een spel aan het doen ben dan valt hij best snel uit. Vorig jaar had ik dit probleem ook al en dacht ik dat het aan de voeding lag, die heb ik vervangen en het leek toen goed. Maar nu het dus weer zo heet is valt mn pc weer zomaar uit.
Ik heb hem ook al uitgeblazen zodat hij stofvrij is, maar dat hielp niet veel.
Nu zit ik eraan de denken om een nieuwe koeler te kopen maar ik heb geen idee welke ik moet kopen en welke op mijn pc past.
Daar zou ik graag tips in willen krijgen, en niet te dure koelers graag. Tot 30 euro is goed.
Mijn moederbord is een: MSI K9AGM-FID (MS-7242)
Mijn processor is: AMD Athlon 64 X2 6000+ @ 3100 MHz
En mijn videokaart is: NIVIDA GeForce 9500 GT
Alvast bedankt.
Nu het weer zomer is, heb ik weer problemen met mn pc.
Zodra het erg heet is begint mn pc ongelooflijk lawaai te maken te brommen enzo. En word hij heel heet, en valt hij opeens uit.
Vooral als ik een spel aan het doen ben dan valt hij best snel uit. Vorig jaar had ik dit probleem ook al en dacht ik dat het aan de voeding lag, die heb ik vervangen en het leek toen goed. Maar nu het dus weer zo heet is valt mn pc weer zomaar uit.
Ik heb hem ook al uitgeblazen zodat hij stofvrij is, maar dat hielp niet veel.
Nu zit ik eraan de denken om een nieuwe koeler te kopen maar ik heb geen idee welke ik moet kopen en welke op mijn pc past.
Daar zou ik graag tips in willen krijgen, en niet te dure koelers graag. Tot 30 euro is goed.
Mijn moederbord is een: MSI K9AGM-FID (MS-7242)
Mijn processor is: AMD Athlon 64 X2 6000+ @ 3100 MHz
En mijn videokaart is: NIVIDA GeForce 9500 GT
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: