Nieuw LCD scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

dryertim

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
21
Hallo, ten eerste als ik dit niet op de juiste plek gepost hebt mag je het verplaatsen naar de goede plek.
Ik zoek een LCD scherm voor max. 350 euro, het liefst 22 inch (mag groter, kleiner)
Ik ga hem vooral gebruiken voor games. Merk: maakt niet heel veel uit.
Uiterlijk: ik zou graag wel een mooi schermpje willen hebben zoals bijvoorbeeld de nieuwe reeks samsungs iets in die trend...
Mvg Tim
 
Een scherm van 22 inch, volgens tests is de Viewsonic VX2255wmb bijvoorbeeld een prima keuze. Voor games moet je naast de responstijd vooral ook op de input lag letten. Dit staat niet bij de specificaties vermeld, dus van modellen die jij interessant vindt moet je reviews opzoeken. Let er in elk geval op dat je een monitor neemt met een digitale ingang, zoals DVI of HDMI.
 
Voor games moet je naast de responstijd vooral ook op de input lag letten.
Hoe lager = hoe beter.
2 MS is nu vrij ingeburgerd hoewel ook 4 en 5 goede resultaten leveren. Alles daarboven vergroot de kans op lag.
Kijk ook naar de contrastratio: deze wil nog wel eens 'sneaky' weergegeven worden door bv de dynamische waarde i.p.v. de echte waarde weer te geven.

Verder ben ik zelf fan van iiyama schermen maar je bent natuurlijk vrij om elk merk te kiezen dat je wilt.
 
Hallo.
Dank voor de tips ik zit nu zelf te denken aan een Samsung samsung 2232bw
heeft prima specs, en ziet er goed uit...
Goede keuze of raden jullie misschien wat beters aan voor het zelfde geld...
(250 euro)
 
De specificaties zien er inderdaad prima uit. Het is een Samsung, en monitoren van Samsung staan bekend gewoon kwalitatief goede en degelijke producten te zijn. Voor dat geld een prima ding. En bij deze gebruikersreview scoort de monitor ook goed. Je kunt 'm trouwens al kopen voor € 216,50.
 
Laatst bewerkt:
Niets op aan te merken.

F12E8CEA0B165F9CC125732B00466CFC.jpg


Misschien nog leuke info: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1239793//
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan