nieuw materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Wanneer men nieuw materiaal wil installeren (scanner,digitaal fototoestel ...)moet men eerst de driver install en dan pas het materiaal aansluiten aan de USB poort of moet eerst het materiaal verbonden worden ????
 
Als je de USB poort iets aansluit, en XP heeft zelf de driver niet, komt hij altijd met de vraag om een disk of CD met de driver.
 
driver

Probleem is juist dat ik de drivers moet downloaden en dan hoe vind XP de driver ??
Neem nu dat ik die op mijn bureau blad zet,gevolg hij vind ze niet ???

De bijgeverde CD's bevatten enkel drivers voor win 98/ME en 2000 !
Er is een XP driver op het net dus
 
De meeste USB drivers vindt windows bij mij direct. Ik doe dan ook regelmatig een update van Windows zelf. Als de driver niet aanwezig is laat ik hem altijd zelf zoeken. (En met succes)
 
ik geloof dat je officiel eerst moet installeren en dan pas mag aansluiten. maar het maakt volgens mij ookt niet uit als je het apparaat eerst aansluit.
 
Re: driver

Geplaatst door ericvanbelgie
Probleem is juist dat ik de drivers moet downloaden en dan hoe vind XP de driver ??
Neem nu dat ik die op mijn bureau blad zet,gevolg hij vind ze niet ???

De bijgeverde CD's bevatten enkel drivers voor win 98/ME en 2000 !
Er is een XP driver op het net dus

Die van WIn2000 zou et ook kunnen doen op WinXp hoor. Is met mijn scanner ook zo; geen XP-drivers voor, maar die van Win2000 doen et ook onder XP.

Je moet zorgen dat Windows et pad naar die gedownloade drivers weet. Dit dien je zelf op te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan