nieuw met win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

sticmer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
3
hallo allemaal,

vandaag nieuwe laptop gekocht met windows 7 home premium.

het eerste wat ik er af gehaald heb is mcaffee
het eerst wat ik erop gezet heb live messenger

ik krijg echter messenger niet online omdat de textboxen gebruikersnaam en wachtwoord
niet kan invullen...deze lijken gedisabled.
ook bij opties is vrijwel alles gedisabled.
Ik dacht even dit lag aan parental control of family safety
beide staan volgens mij nu uit.
ook heb ik als admin met en zonder wachtwoord geprobeerd maar niks heb blijft t zelfde.
wlm opnieuw instaleren werkt ook niet.

wie weet er een oplossing...

dan nog even dit
ik ben veel inder weg en krijf via een draadloze verbinding de internet verbinding.
hoe en waar kan ik instellen dat windows 7 automatisch verbinding moet maken
met mijn voorkeurs netwerken.
Ik zag wel ergen een voorbeeld waar je dit aan kunt vinken in de lijks van beschikbare netwerken
maar ik heb bij mij niet dat checkbox vakje staan...vreemd.
maar dit is opzicht niet heel erg.

nou wellicht komen er nog meer vragen als ik al mijn ander software op mijn nieuwe laptop ga zetten.
autocad 2000, office 2000, visual basic 6. trips hierover zijn natuurlijk welkom.

gr mark
 
Hallo Marc,

Om te beginnen, is het niet verstandiger om de meegeleverde virusscanner te gebruiken?

Verder denk ik dat je je software wel eens mag upgraden, je hebt namelijk kans dat als iemand je iets stuurt dat jij het dan niet kan openen.

Verder over draadloos internet, als je daar rechtonderin klikt en je daarna een keer klikt op je voorkeurs vakje zou je het moeten zien.

En over msn, is dat de nieuwste versie? Het inloggen begrijp ik niet, maar dat bij opties dat je weinig kunt is doodnormaal als je nog niet bent ingelogd.
 
Ik zou zelf ook nog het UAC op het op 1 na laagste niveau zetten:

start - configuratiescherm - gebruikers - verander user account setting - slider op 1 na laagste niveau

Ik wordt er in ieder geval gek van
 
Hallo Marc,

Om te beginnen, is het niet verstandiger om de meegeleverde virusscanner te gebruiken?

Verder denk ik dat je je software wel eens mag upgraden, je hebt namelijk kans dat als iemand je iets stuurt dat jij het dan niet kan openen.

Verder over draadloos internet, als je daar rechtonderin klikt en je daarna een keer klikt op je voorkeurs vakje zou je het moeten zien.

En over msn, is dat de nieuwste versie? Het inloggen begrijp ik niet, maar dat bij opties dat je weinig kunt is doodnormaal als je nog niet bent ingelogd.

Ik zou zelf ook nog het UAC op het op 1 na laagste niveau zetten:

start - configuratiescherm - gebruikers - verander user account setting - slider op 1 na laagste niveau

Ik wordt er in ieder geval gek van

Wat hebben deze reacties nou te maken met de vragen van TS????:eek:
 
Wat hebben deze reacties nou te maken met de vragen van TS????:eek:

mrmusic:
Dankje nu hoef ik het zelf niet te zeggen.

danrik:
de megeleverde versie is zoals altijd een probeer versie dus......weg er mee
ik werk sinds dan beginne zonder anti virus nooit last gehad (weet wat je doet is t toverwoord)

wat bedoel je hiermee??

Verder denk ik dat je je software wel eens mag upgraden, je hebt namelijk kans dat als iemand je iets stuurt dat jij het dan niet kan openen.

welke software? wat moet die iemand dan sturen mail?


Zaagmans:
wat msn betreft .....ik heb het van de officiele msn site ik ga ervan uit dat het de nieuste is.

uac staat zelf uit......en ik ben als admin ingelogd dus daar kan t echt niet aan liggen
 
Nou ff een update.

probleem opgelost....

ik heb eerst eens een oude versie geinstaleerd van msn werkte niet maar aangezien ik hier
mijn wachtwooord had opgeslagen stond dit ook al in de nieuwe versie en was het id veld niet meer
geblokkerd???
dus ik dacht nog een keer de oude dan de nieuwe en verwijderde de nieuwe maar te beginnen met
windows live aanmeldhulp.
hmmm...zou die het nu doen....en jawel alle velden gedeblokkerd.

dus:
ik heb windows live aanmeld hulp verwijdert en alles loopt op rolletjes nu...

voor mij kan dit topic dus dicht

bedankt

gr mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan