Nieuw mobieltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPeetje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
2.540
Heu :)

Omdat ik dus geslaagd ben voor mijn eindexamen (yes :D) zijn mijn ouders zo aardig dat ik een mobieltje mag gaan uitzoeken, hier betalen zij dan een deel van ...
Nou heb ik dus nog nooit een mobieltje gehad, dus heb ik ook geen idee waar ik op moet gaan lette, afgezien mooiheid en spelletjes enzo :p.
Na ff rondvragen kreeg ik van Dennis (BrEeZeR) te horen dat dit een goed mobieltje was :thumb:
Nou heeft die mobiel wel de dingen die ik wil:
- Standaard gedoe: SMSen en bellen
- Spelletjes :p
- Camerafunctie
- Mooie layout (in mijn mening, Dennis deelde die mening niet ... :D)
Maar is dit echt een goed mobieltje, of issie te duur, of heeftie bepaalde functies niet, of is er echt niets mis mee ? :eek:

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard gefeliciteerd !

Wat je vraag betreft :
als ik jouw "status" op deze site bekijk (inclusief je hobby's.........), dan lijk jij mij HEEEEEEL verrekte goed in staat om op het grote boze W-W-W een vergelijkend testje te vinden............... toch ?
 
Alle onzin verwijderd.... graag ontopic blijven
 
Danke mario :)
Geplaatst door gast0225
Uiteraard gefeliciteerd !
Thanx :D
Wat je vraag betreft :
als ik jouw "status" op deze site bekijk (inclusief je hobby's.........), dan lijk jij mij HEEEEEEL verrekte goed in staat om op het grote boze W-W-W een vergelijkend testje te vinden............... toch ?
Op kieskeurig.nl kennen ze de X60 niet :(
De X70 wel, ook zo'n f*cking mooi mobieltje :love: Maar beetje duur :(
Op GoT vond ik dit topic, waar wel enkele nadelen worden genoemd. De foto's zijn niet zo scherp, 't mobieltje moet je zeer stil houden wil je een goeie foto.
Maar ik ga nu ff de stad in, om de toestellen ff 'live' te zien zeg maar :p
 
Feli! word nu een paar weekjes achterover hangen zeker:D

Tip die ik kan geven is niet alleen te kijken naar het uiterlijk/batterij/functies, velen vergeten de manier van browsen door de menu's die bij elk merk weer net iets anders is. Neem er dus de tijd voor.

Zo baal ik van de siemensindeling, ben ik erg te spreken over de indeling van nokia en heb ik een siemens m35:( (gelukkig was ie niet duur(postbankactie))
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de felicitaties :p
Tijdens 't kopen heb ik trouwens gelet op uiterlijk, functies en gebruikzaamheid (hoe goed de knopjes vallen in te drukken, hoe de camera gericht kon worden enzo ... En dus ben ik toch met m'n eerste keuze gegaan, hij zag d'r gaaf uit, heeft alle functies die ik wil en de knopjes kunnen goed worden ingedrukt :thumb:
Kep tot nu toe ook nog niks gemerkt van storing maestro :) en 't uiterlijk van jouw mobieltje bevalt me niet zo (mijn mening, ik ken mensen die 'm ook hebben :))
@@temptation> Op dat gebied heb ik geboft ... mijn menu is prima :D
@Eilein> Die knoppenindeling van dat toestel vond ik nogal apart ... Ook vond ik 't model te licht, op de foto lijkt hij zo'n mooe donker met lichtblauw kleur te hebben, maar in 't echt (voor zover ik gezien heb) is hij lichtblauw, wat dus niet mijn smaak is.

Maar bedankt allemaal :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan