Nieuw moederbord doet niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik begrijp het zeker ik weet niemand maar er zat wel een pinnentje van de processor scheef, maar nu werkt de aan uit knop voor op de kast als ik achter op de voding dat knopje zet springt hij aan krijg geen beeld

Ik woon in landgraaf maar de processort word gloeiede heet en de pc sprint aan zonder dat ik het knopje indruk aan de voorkant

Hoi.

Dan wonen we beide in Limburg misschien heb je morgen gelegenheid om langs te komen?
En ik zou de pc maar even uit laten heb je de koeler wel weer terug geplaatst?

Modag

ja koeler zit er op, ik heb geen vervoer en kan ook morgen niet druk bezig.
Ik vind het raar dat ik geen beeld krijg als ik hem aanzet

Hoi,

Ja dat is jammer dan houd het voor mij een beetje op ik raad je aan om de pc uit laten en dan toch maar de stap naar een pc winkel te nemen want als je zo door gaat kan het naar mijn inziens alleen maar erger worden.

Modag

het moederboerd is toch stuk.

Ik heb nu mijn processor in mijn oud moederbord zitten en krijg ik ook geen bleed mee is dan de processor kapot of niet

Hoi,

Zijn jouw woorden dat het moederbord stuk is ik twijfel, maar dat terzijde ga nu niet teveel er mee knoeien want zo meteen geven ze jouw de schuld als het moederbord eventueel toch stuk mocht wezen.

Zitten alle pennetje nog recht of zijn er ook afgebroken want dan is het kwaad al geschied.

Modag

Daar zar een pinnetje van de processor scheef en er zal een vuiltje in een van de geheugenbanken.

Pinnnetje heb ik voorzichtig rechtgebogen en schoongemaakt.

en de geheugenbanken heb ik de stofzuiger boven gehouden.

toen heb ik processor plus koeling geinstalleerd en het geheugen geplaats mijn agp kaart geplaats en ja hoor ik had beeld wel met een foutmelding dat hij niet kon booten maar ik had nog geen harde schijf erop kort om gezegt alles werkt prima.

Sorry voor mijn late reactie komt omdat mijn adsl steeds wegvalt.

Ik wil iedereen bedanken voor de berichten ik heb er wel wat aangehad met nalezen en inbouwen.

Groetjes Rene

Hoi Rene,

Je klink al heel wat rustiger...:)

Fijn dat je eindelijk resultaat ziet.....bewaar dit topic ergens voor een eventuele volgende keer.....en onthoud goed dat heel rustig systematisch werken erg belangrijk is bij pc's.

Nou wil ik je niet weer aan het werk zetten maar met al dat erop en eraf halen van die koeler hoop ik dat er nog voldoende koelpasta tussen de koeler en de processor zit anders krijg daar wellicht weer problemen mee.

In ieder geval succes verder en zorg dat je processor en jijzelf niet te heet worden..;)

ED

Daar zeg je wat over koelpasta die heb ik nooit erop gehad op mijn processor ook niet op mijn oude moederbord.

Ik heb wel op de processor zo dikke metale blok zitten en daarboven een ventilator.
In de bios is rond de 30 graden. en als ik heet word heb ik me vriendin voor

Tegenwoordig zit bij bepaalde merken de koelpasta al erop (meestal wat wittig) en dan hoef je deze niet meer zelf te kopen en er op te smeren. Zou het nog even RUSTIG controleren...:)

Succes, ED

Ik merkte wel toen ik heb van me oud moederbord afhaalde dat hij plakte en wit was op mijn vingers dus dat zal wel koelpasta zijn maar ik zal dat morgen halen en beetje erop smeren is altijd goed.

Dan zal ik de pc maar niet meer aandoen vandaag totdat ik die koelpasta heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan