Nieuw moederbord doet niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan moet ik dat eens proberen heb het geprobeerd ik hoor hem duidelijk aanspringen en de voeding blijft ook gewoon aan

Laatst bewerkt:
Ik wacht af.
Weet niet of het daar aan zou kunnen leggen maar het led lampje misschien verkeerd om op het bord aangesloten

Modag

Laatst bewerkt:
die was nog niet aangelsoten ook niet toen ik het op mijn oude moederbord geprobeerd heb

het led lampje van de schijf brand ook niet[/QUOTE]

Dan begrijp ik deze niet.

wat ik nu zou doen is de hardware uit bouwen en dan kijken of het nu wel goed gaat en/of waar het verkeerd gaat

Modag

Laatst bewerkt:
hij springt nog steeds niet aan met geen enkel hardware en met hardware ook niet ik breng de pc dindsag maar naar de winkel naar mijn mening deugt het moeder niet

ik heb de tv kaart verwijderd net 1 dag oud dat doet hij het perfecht dus de tv kaart lijkt mij kaopot te zijn naar mijn mening kan het niks anders zijn.

Het gekke is dat ik gisteren er op tv gekeken heb via mijn oud moederbord was niks aan de hand nu op het nieuwe doet hij het niet

Laatst bewerkt:
ummm.....eens alles gelezen maar hoe meer ik lees hoe vager het wordt..:)

Meteen de conclusie trekken dat een moederbord kapot is alleen omdat geen USB aansluiting werkt lijkt me best wel erg snel.

Ook zie ik nog steeds niet duidelijk verteld hoe en wat precies wat betreft die kortsluiting.

Verder ben je van alles aan het doen en zegt dan dat het is opgelost maar later is het weer niet opgelost...

Is je pc ook goed geaard?..zit ie in een geaard stopcontact?

Als je er in aan het werken bent let je er dan op dat je zelf van tevoren al eens goed iets wat geaard is beet hebt gepakt.

En wat was er fout gegaan bij het plaatsen van de processor?

Sommige dingen komen best wel nauw als je het aansluit anders kun weer iets beschadigen.

Dus...mijn advies....werk gewoon rustig en niet haastig en controleer nog eens extra
voordat je er stroom op zet ..:)

Succes, ED

Hoi,

Nu hij het doet weet je dat eigenlijk je os opnieuw moet instaleren dus een schone installatie,

Modag

het nieuwe moederbord blijkt toch ook kapot te zijn met nieuwe voeding omdat ik alles uit de PCI sloten heb gehaald en hij staart doe ik weer iets zoals usb kaartje in een PCI slot springt hij niet het is mij duidelijk

de onboard video kaart van moederbord werkt ook niet volgens mij hebben ze mij een kapot moder gegeven voor 110 euro ben flink bezeik geworden

Laatst bewerkt:
Hoi,

Volg deze raad nu eens op :

Sluit alleen de videokaart, geheugen, hd en natuurlijk moederbord met processor.
Gaat hij nu wel aan en blijft hij aan dan nu zou ik windows opnieuw installeren.

nieuw moederbord is nieuwe os ga dan eens verder met hardware inbouwen en instaleren.

Doe rustig aan met computers moet je nu eenmaal geduld hebben .

Modag

gaat moeilijk zonder beeld en zonder harde schijven ide en sata schijf als ik die aansluit start niet video kaart op het moeder werkt niet ps2 usb aansluitingen werken niet ben flink bezeik geworden voor 110 eduro

Hoi,

Om 18.57 schrijf je dit:
ik heb de tv kaart verwijderd net 1 dag oud dat doet hij het perfecht dus de tv kaart lijkt mij kaopot te zijn naar mijn mening kan het niks anders zijn

Begrijpen doe ik je niet echt meer .

Modag

Ja als jij overtuigd bent dat het moederbord defect is zou ik dat ook doen maar het is mij allemaal een beetje wazig.
Misschien is het verstandig dat je de hele pc even mee neemt.

Modag

ik vertrouw die winkel niet ik ga me geld terug halen en zoek ik ergens anders eentje

Beste Rene,

Als je hulp nodig hebt is het echt heel belangrijk om te proberen PRECIES aan te geven wat en hoe allemaal. Dus OOK DIT moet je gewoon heel rustig doen....je hoeft toch niet met de trein weg over een paar minuten toch?...:)

Trek ook niet te snel conclusies dat ze je "bezeikt" hebben (die kende ik trouwens nog niet..;) ) want misschien ligt het toch wel ergens anders aan.

Probeer heel rustig en stapsgewijs aan te geven wat je doet en wat er gebeurt.

En probeer eens precies te doen wat ze hier aan advies geven en ga niet ondertussen zelf weer andere dingen er tussendoor doen want dat werkt heel verwarrend.

Dus niet te gauw boos worden he..:)

ED

ik zie net waar je de processor moet plaats een wit vlakje met een klein hendeltje ernaast die kan ik om hoog doen en veder niks ik heb nu de processor boven opdat witte vlakje gelegd is dat misschien fout

oeff....je weet niet echt van alles hoe en wat he ?

dan is het allemaal wel riskant hoor om zo te werken op de gok.

ken je niet iemand die wat meer er van af weet en die je wil helpen?

Want dit wordt voor ons best wel moelijk zo op afstand jou bijstaan...met al die kleine details...begrijp je dat een beetje?..:)

ED

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan