Nieuw moederbord en dus ook chipset

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan maar is wel redelijke prijsverspilling, je kan nu ook gewoon een 8800GTX ultra kopen en die verpatsen, die behoudt zijn waarde en er zal over een maand nog genoeg vraag daarvoor zijn. :)

De 8500 is juist een prima tussen oplossing, hij zal het niet goed doen met de spellen die TS wilt spelen... De 8500 kost minder dan 100 euro, terwijl de GTX ruim 400 euro kosten:confused: Als je die wilt verpatsen krijg je er misschien maar 300 euro voor terug..

anyway, als de 9 serie eindelijk uit is, betekend niet dat de 8 serie gelijk met 100/200 euro gaat dalen :D.
Weinig mensen die een PCI-e 2.0 bord hebben of gelijk gaan kopen.
De Ultra is nog steeds meer dan genoeg voor de komende tijd!
 
Is het dan niet een nog beter idee om even gauw een kaartje van 50 euro aan te schaffen (denk aan GeForce 6 series) en die later te verpatsen voor 50% vant geld!? als de 8 series toch niet gelijk zoveel geodkoper worden kank beter gelijk voor de 9800GTX gaan is het niet!?
 
Als je het geld daarvoor hebt wel ja :p

Dan weet je zeker dat je lange tijd er mee kan doen :D
 
De 8500 is juist een prima tussen oplossing, hij zal het niet goed doen met de spellen die TS wilt spelen... De 8500 kost minder dan 100 euro, terwijl de GTX ruim 400 euro kosten:confused: Als je die wilt verpatsen krijg je er misschien maar 300 euro voor terug..

anyway, als de 9 serie eindelijk uit is, betekend niet dat de 8 serie gelijk met 100/200 euro gaat dalen :D.
Weinig mensen die een PCI-e 2.0 bord hebben of gelijk gaan kopen.
De Ultra is nog steeds meer dan genoeg voor de komende tijd!

De 8500 zit tussen alles in, slecht <> goede videokaart. Aangezien hij toch uiteindelijk op een betere over wilt gaan waarom een medium kaart kopen. Wat TS zegt is ook een redelijke optie, maar je zult er geen fatsoenlijke game mee kunnen spelen. :rolleyes:

En inderdaad een GTX voldoet nu prima, maar als je voor ongeveer het zelfde geld over 2 maandjes een kaart koopt die totwel 40% meer prestaties heeft/biedt.
 
Nou het probleem vind ik, als je een middeklasse kaart koopt kun je echt maar max. een jaartje vooruit, als je een kaart koopt die beter is, beduidend beter, kun je gewoon langer vooruit en heb je nog een stabielere kaart ook!?
 
De 8500 zit tussen alles in, slecht <> goede videokaart. Aangezien hij toch uiteindelijk op een betere over wilt gaan waarom een medium kaart kopen. Wat TS zegt is ook een redelijke optie, maar je zult er geen fatsoenlijke game mee kunnen spelen. :rolleyes:

En inderdaad een GTX voldoet nu prima, maar als je voor ongeveer het zelfde geld over 2 maandjes een kaart koopt die totwel 40% meer prestaties heeft/biedt.

Dan kies ik liever een 50 euro kaartje (denk aan 6 series van GeForce), en dat ik dan als die andere er is gelijk de 9800GTX koop (die dan rond de 600 euro zou gaan zitten he!?)

Dat is dan toch ook een beter idee dan dat je voor 500 euro de 8800GTX koopt terwijl de 9800 GTX zowat 40% beter performed!?
 
Een beetje ontopic blijven mensen.
Hier word de vraag gesteld over de grafische kaart, en in dit topic was de vraag welke chipset.

Dus, back ontopic.
 
Mijn excuses, de vraag over het moederbord is gesteld en beantwoord, ga ik even terug naar het andere topic om daar verder te gaa :O :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan