ik zet het bericht maar hier, want ik weet niet wat er nu precies mis is
ik wilde een herstelpunt maken maar help en ondersteuning is niet bereikbaar... de files staan wel op harde schijf. Ook sysinfo is niet bereikbaar?
pc herstart automatisch, of loopt vast en vervolgens de beruchte "hersteld van een ernstige fout"
Norton antivirus kan niet geinstalleerd worden. (AVG loopt wel als een trein).
Hitman Pro.. loopt vast op diverse files in Adaware.
Allemaal erg irritant, en dat allemaal op een 4 x geformatteerd systeem, met nieuw moederbord en processor.
Win XP..pro 3 Ghz
MSI PT880 Neo (V2.0)
MS-7043 (v1.X) ATX Mainboard
Pentium 4
Wat we ook doen.. die irritaties blijven..
PC is online gescand op virussen en spyware, met negatief resultaat.
En toen wisten we het niet meer. Hardware? Software? De pc is open geweest en alles losgekoppeld en weer aangekoppeld. Volgens een file wat ik hier vandaan had (iets met temperatuur.. 41 graden, alles excellent (58%)..
Meesje
ik wilde een herstelpunt maken maar help en ondersteuning is niet bereikbaar... de files staan wel op harde schijf. Ook sysinfo is niet bereikbaar?
pc herstart automatisch, of loopt vast en vervolgens de beruchte "hersteld van een ernstige fout"
Norton antivirus kan niet geinstalleerd worden. (AVG loopt wel als een trein).
Hitman Pro.. loopt vast op diverse files in Adaware.
Allemaal erg irritant, en dat allemaal op een 4 x geformatteerd systeem, met nieuw moederbord en processor.
Win XP..pro 3 Ghz
MSI PT880 Neo (V2.0)
MS-7043 (v1.X) ATX Mainboard
Pentium 4
Wat we ook doen.. die irritaties blijven..
PC is online gescand op virussen en spyware, met negatief resultaat.
En toen wisten we het niet meer. Hardware? Software? De pc is open geweest en alles losgekoppeld en weer aangekoppeld. Volgens een file wat ik hier vandaan had (iets met temperatuur.. 41 graden, alles excellent (58%)..
Meesje