nieuw moederbord...waar op letten? advies voor nieuwe

Status
Niet open voor verdere reacties.
met dat g31m boardje niet, maar als je de nieuwere neemt en ddr3 geheugen erbij koopt levert je dat wel meer snelheid op en zo duur is geheugen ook niet meer.
 
In posting 14 van je geef je aan dat je bericht had gehad van Alternate.Daarin geven ze aan dat het genoemde bordje niet zou kunnen in combinatie met geheugen.
Het genoemde bordje door mij staat op hun site als leverbaar en volgens de specs van dat bordje zou die wel degelijk met 667mhz geheugen kunnen.Vandaar ook mijn link naar Asrock zelf.
 
dus ze proberen me gewoon meer geheugen aan te smeren.
er staat bij dat het bord max 8gb aan geheugen kan hebben, ik heb er 4, dus ik kan het wel altijd later uitbreiden als ik wil toch?
 
Ja dat kan maar dan zal je beide reepjes moeten vervangen.Je huidige bord kan 2 reepjes aan en heeft dat ook.Dit bord kan ook 2 reepjes aan dus als je meer wilt zal je 2x4 moeten zetten.Ga er vanuit dat je een 64b installatie hebt anders heeft uitbreiden geen zin.
 
ja ik heb een 64b installatie. moederbord ga ik bestellen vandaag, hoop dat ik em woensdag lopend kan krijgen.
bedankt voor de tips,

gr. Michel
 
nieuw moederbord vandaag binnengekomen, geinstalleerd, en hij werkt weer super! bedankt voor alle advies iedereen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan